stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 230469
  • 10 بهمن 1399 - 1:41
0

یک میلیون خانه استان تهران در طرح «شهید سلیمانی» پایش شده است

یک میلیون خانه استان تهران در طرح «شهید سلیمانی» پایش شده است

ملارد- فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران گفت: یک میلیون خانه در استان تهران با اجرای طرح «شهید سلیمانی» پایش شده است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، سردار احمد ذوالقدر ظهر پنج شنبه با حضور در جلسه طرح سردار شهید سلیمانی در محل ناحیه مقاومت بسیج ملارد و بازدید از طرح شهید سلیمانی این شهرستان که با حضور علیرضا زالی، فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران و دیگر مسئولان برگزار شد با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در این شهرستان، اظهار کرد: حمایت از خانواده‌های آسیب دیده از کرونا بوسیله توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی انجام شده است.

ذوالقدر با بیان اینکه در استان تهران ۷۰ هزار تست کرونا انجام شده است، گفت: از این تعداد میزان ۱۳ هزار تست مثبت بوده است و طی طرح شهید سلیمانی یک میلیون خانه مورد پایش و رصد قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار نفر از پرسنل کادر در قالب تیم‌های مختلف در ۴۲۸ نقطه در استان تهران طرح شهید سلیمانی را اجرا خواهند کرد، گفت: رسته دوم تمامی گردان‌های بیت‌المقدس سپاه سیدالشهدا (ع) به منظور انجام اقدامات مربوطه در حوزه مبارزه با کرونا فعال می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران بیان داشت: عوامل و نیروهای بسیج و سپاه با تمام قوا پای کار حاضر هستند و از هیچ اقدام و تلاشی برای مبارزه و ریشه کن شدن کرونا فروگذار نخواهند کرد و با تداوم این طرح اقدامات لازم را طبق برنامه ریزی های صورت گرفته انجام خواهند داد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.