stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 234460
  • 15 بهمن 1399 - 18:58
1

دستور استاندار کرمانشاه به شستا

دستور استاندار کرمانشاه به شستا
کرمانشاه - قلمنا - استاندار کرمانشاه گفت : شستا تعهدات خود را در کرمانشاه تعیین تکلیف کند .
قلم | qalamna.ir :

هوشنگ بازوند در نشست کمیته اشتغال استان کرمانشاه که با حضور معاون و مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استانداری کرمانشاه برگزار شد، از وضعیت طرح‌های شستا در کرمانشاه انتقاد کرد و گفت: تا کنون بیش از ۳۰ جلسه برای طرح‌های شستا در کرمانشاه برگزار کرده ایم، اما نتیجه چندانی نداشته است.

وی با بیان اینکه شستا تاکنون به بسیاری از تعهدات خود عمل نکرده، افزود: نمونه این مشکل را در طرحی مانند کاغذ غرب داریم که به نمادی برای رکود در کرمانشاه تبدیل شده و هیچ امیدی به تعیین تکلیف آن نداریم.

استاندار کرمانشاه همچنین از عدم اجرای طرح گاوداری شش هزار راسی شستا در کوزران نیز انتقاد کرد و با بیان اینکه هنوز هیچ اتفاقی در اجرای این طرح نیفتاده، گفت: اگر قرار نیست این طرح اجرایی شود، حداقل تکلیف کار روشن شود.

بازوند اظهار کرد: در زمان زلزله نیز مقرر شد شستا سالن ورزشی در روستای شیخ صله برای مردم بسازد، اما از آن زمان تاکنون ده‌ها مکاتبه برای احداث این سالن داشتیم و حتی پاسخی دریافت نکردیم که این سالن ساخته می‌شود، یا نه!

وی افزود: اگر شستا نمی‌تواند پروژه‌ای را اجرا کند، نباید برای مردم ایجاد تعهد داشته باشد.

وی همچنین خواستار کمک به اشتغال مرزنشینان استان کرمانشاه شد و با اشاره به وجود نزدیک به ۲۵ هزار خانوار مرزنشین در ۳۷۰ کیلومتر مرز استان کرمانشاه، گفت: امروز اراده قوای سه گانه کمک به رفع مشکل کولبران و ایجاد شغل برای مرزنشینان است و این مهم در سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان نیز به شدت مورد تاکید بود.

 

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.