stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 234891
  • 16 بهمن 1399 - 12:19
0

دعوت کودکان کرمانشاهی به مسابقه عکاسی «پرچم میهنم، پاره تنم»

دعوت کودکان کرمانشاهی به مسابقه عکاسی «پرچم میهنم، پاره تنم»
کرمانشاه - قلمنا - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه از برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی «پرچم میهنم، پاره تنم» به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان خبر داد .
قلم | qalamna.ir :

مهناز فتاحی گفت : کانون پرورش فکری استان کرمانشاه  اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ عکاسی با عنوان پرچم میهنم، پاره تنم کرده است.

وی گفت: همه کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، می‌توانند با ارسال عکس از نصب پرچم در سردر خانه خود و با استفاده از تلفن همراه در این مسابقه شرکت کنند.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ فرصت دارند عکس‌های خود را ارسال کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان باید آثار خود را به نشانی ravabetomomi.kermanshah@kpf.ir بفرستند، تصریح کرد: به برگزیدگان این مسابقه، جوایزی فرهنگی اهدا می‌شود.

فتاحی اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های مختلف اجتماعی ناشی از این بیماری، ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در بستر فضای مجازی و با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» برگزار می‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اکنون بیش از ۵۰ مرکز فعال ثابت و سیار در استان دارد و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از کودکان و نوجوانان استان عضو مراکز این کانون هستند.

هشتگ: , , , ,
  • خبرنگار دانشیار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.