stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 235027
  • 16 بهمن 1399 - 13:40
3

تقویت ساختار بهداشت و درمان در استان تهران با طرح «شهید سلیمانی»

تقویت ساختار بهداشت و درمان در استان تهران با طرح «شهید سلیمانی»

اسلامشهر- استاندار تهران با اشاره به نبود زیرساخت‌های بهداشت و درمان متناسب با جمعیت در استان گفت: با اجرای طرح شهید سلیمانی ساختار بهداشت و درمان در استان تهران تا حدی تقویت‌شده است.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنج شنبه در آئین افتتاح طرح‌های عمرانی دهه فجر اسلامشهر اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح ۷۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیارد تومان در شهرستان اسلامشهر هستیم و سه پروژه عمرانی و سه پروژه اشتغالزایی به بهره برداری رسید و الباقی پروژه‌ها نیز بصورت ویدئو کنفرانس بهره برداری می‌شود.

محسنی بندپی بیان داشت: علیرغم همه تگناهای مالی که ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شرایط کرونا بود، اما پروژه‌های عمرانی در شهرستان اسلامشهر به ویژه در حوزه مترو تا این لحظه روند مطلوبی دارد که نتیجه همدلی مسئولین این شهرستان است.

استاندار تهران گفت: سهم اسلامشهر در ایجاد اشتغال تا به امروز ۱۰ هزار و ۱۸ نفر بوده که براساس زمانبندی به مراتب فراتر از سهمیه تعیین شده برای این شهرستان بوده است و در شهرستان تهران که باید ۲۶ هزار اشتغال ایجاد می‌شد شاهد تحقق ۴۶ درصدی اشتغال بوده ایم.

وی افزود: امروز شاهد بهره برداری از مجتمع کشاورزی صنعتی کشت بادام در شهرستان اسلامشهر بودیم و استانداری تهران با تمام بضاعت در راستای رفع مشکلات این واحد تلاش می‌کند و در این خصوص دستورات لازم صادر شده است.

محسنی بندپی عنوان داشت: نقطه ضعف ساختار بهداشت و درمان و سلامت در استان تهران، نبود زیرساخت‌های متناسب با جمعیت این استان بود که با اجرای طرح «شهید سلیمانی» این نقیصه تاحدی برطرف شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.