stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 235196
  • 16 بهمن 1399 - 16:33
3
مدیرکل امور اجتماعی خوزستان:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان نسل ها است

دشمن به دنبال ایجاد شکاف میان نسل ها است
خوزستان - شلیش پور با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد گسستگی میان نسل های انقلابی و نسل جوان است گفت: با وجود تلاش دشمنان، جوانان ما همچنان در راستای دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی قدم برمی دارند.
قلم | qalamna.ir :

یعقوب شلیش پور اظهار کرد: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر چندین جلسه در معاونت سیاسی با محوریت امور اجتماعی برگزار شد که برگزاری این جلسات با هدف افزایش کیفیت مراسم دهه فجر بود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه ویژه برنامه دهه فجر همه ساله از سوی وزارت کشور ابلاغ می شود افزود: در راستای این برنامه ها و شرح وظایف اعلام شده دستورات لازم ارائه شده و هر نهاد و دستگاهی وظیف خاص خود را می داند.

وی از عدم برگزاری مراسم راهپیمایی در روز ۲۲ بهمن خبر داد و اضافه کرد: با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا حتی در شهرهای آبی راهپیمایی برگزار نمی شود؛ امسال راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به صورت خودرویی خواهد بود که مسیرهای آن تعیین شده اند.

شلیش پور با اشاره به اینکه سخنران روز ۲۲ بهمن به صورت متمرکز و در سراسر کشور انجام می شود تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به برگزاری جلسات مستمر و منظم کارگروه های مختلف تعیین و در حال انجام وظیفه هستند هر چند که نسبت به گروه های پشتیبان این مراسم گلایه وجود دارد که تاکنون به برخی تعهدات خود عمل نکرده اند.

وی خاطر نشان کرد: سعی شده از همه ظرفیت های استانی برای برای اطلاع رسانی مراسم ۲۲ بهمن استفاده شود و خوشبختانه اقدامات خوبی تاکنون صورت گرفته است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید براینکه برگزاری باشکوه دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از حساسیت بالایی برخوردار است گفت: با توجه به اینکه امسال وارد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می شویم اهمیت دارد که مراسم دهه فجر را به صورت ویژه تری برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد گسستگی میان نسل های انقلابی و نسل جوان است یاد آور شد: با وجود تلاش دشمنان، جوانان ما همچنان در راستای دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی قدم برمی دارند که نمونه بارز آن پیشرفت های علمی در حوزه های مختلف است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : شبستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.