stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 236739
  • 19 بهمن 1399 - 12:56
2
رئیس اتحادیه صنف سالنهای غذاخوری و تالارهای پذیرای اهواز:

با تعطیلی تالارها مجددا شاهد برگزاری مراسمات غیرمجاز در باغها و خانهای ویلایی میشویم

با تعطیلی تالارها مجددا شاهد برگزاری مراسمات غیرمجاز در باغها و خانهای ویلایی میشویم
خوزستان - با تعطیلی تالارها مجددا شاهد برگزاری مراسمات غیرمجاز در باغهای اطراف و خانهای ویلایی میشویم که هر نوع تخلفی در آنجا بدون هیچگونه نظارت صنفی، اماکن و.. صورت می پذیرد.
قلم | qalamna.ir :

سیروس جعفری رئیس اتحادیه صنف سالنهای غذاخوری و تالارهای پذیرای اهواز در گفتگو با خبرنگار قلم خوزستان در خصوص تعطیلی مجدد تالارها که دیروز شنبه ۱۸ بهمن ماه در ستاد کرونا مطرح شد، اظهار کرد: با اعلام بازگشایی تالارها توسط ستاد استانی کرونا تمامی تالارها مکلف به خرید لوازماتی از قبیل تب سنج، مواد ضدعفونی سطوح و دست با دستگاه ضدعفونی شدند که همه اینها ملیونها تومان هزینه علیرغم ۱۱ ماه بیکاری برای این کاسبان در بر داشته است.

وی در خصوص تعداد مراسمات گرفته شده در تالارها و میزان جمعیت آنها گفت: از تاریخ بازگشایی مجدد تا امروز نزدیک به یکصد مراسم هم انجام نشده که از ۵۰ تا نهایتا ۲۰۰ نفر جمعیت داشته اند و تمامی پرسنل تالارها هم رعایت پروتکلها رو انجام داده ضمن اینکه این افراد دارای شناسنامه بهداشت از مراکز بهداشت هم هستند.

جعفری در همین خصوص افزود: گشت های مشترکی از اتاق اصناف، اتحادیه و اماکن هم بصورت میدانی حضور داشته و در برخی موارد تذکرات لازم هم داده شده است.

رئیس اتحادیه صنف سالنهای غذاخوری و تالارهای پذیرای اهواز تصریح کرد: با تعطیلی تالارها مجددا شاهد برگزاری مراسمات غیرمجاز در باغهای اطراف و خانهای ویلایی میشویم که هر نوع تخلفی در آنجا بدون هیچگونه نظارت صنفی، اماکن و.. صورت می پذیرد.

وی در بخش دیگری افزود: اگر اپیدیمی کرونا مربوط به تالارها است چرا زمانی که تالارها تعطیل بودند بازهم آمارها بالا رفته است؟ چرا به مطب دکترها و کلینیک ها و آزمایشگاه ها سری زده نمیشود که هیچگونه رعایتی صورت نمی پذیرد و جمعیت بسیاری کنار هم بعضاً بدون رعایت موارد بهداشتی در محیط بسته نشسته اند؟

جعفری اظهار کرد: با تعطیلی تالارها حدودا ۳۷۰۰ نفر مجددا بیکار شده که تمامی این افراد سرپرست خانواده هستند و این خود عواقب بسیار جبران ناپذیری در جامعه دارد.

رئیس اتحادیه صنف سالنهای غذاخوری و تالارهای پذیرای اهواز گفت: طی یکسال گذشته هر روز شاهد برگزاری مراسمات عروسی، تولد و … در جای جای شهر و باغهای کشاورزی که فقط دیواری کشیده شده و فاقد هر گونه امکانات بهداشتی و رفاهی بوده و بدون مجوز و عدم رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی شده اند هستیم که این خود به دلیل تعطیلی تالارها است.

وی در پایان گفت: در حاشیه شهرها و مخصوصا اهواز مراکزی مثل بازارچه ها و هچنین دستفروشان بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در حال کار کردن هستند و ستاد کرونا هیچ گونه دغدغه ای جهت تعطیلی اینها ندارد و فقط با تالارها که با نظارت صنفی و بهداشتی فعالیت می کنند برخورد می شود؟!

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.