عقرب به صورت کباب شده و یا بصورت خوراک با استفاده از نمک، گیاهان طبی و برنج طبخ شده و در اختیار گردشگران چین که بیشتر آنها اروپایی و آمریکایی هستند، قرار می گیرد.
کباب عقرب در شرایطی در ماههای اخیر گردشگران زیادی را جذب پکن، شانگهای و مناطق دورافتاده چین کرده که در سالهای اخیر این کشور به یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان تبدیل شده و تنها در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۴۴۰ میلیارد دلار از محل صنعت گردشگری درآمد داشت که بیشترین میزان رشد در کسب درآمد از محل صنعت گردشگری در بین کشورهای آسیایی میزبان گردشگران محسوب می شود.