stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 237435
  • 20 بهمن 1399 - 11:35
0
سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خبرداد؛

شناسایی ۲۴۳ هزار و ۴۶۱ بیمار در معرض کرونا در اصفهان

شناسایی ۲۴۳ هزار و ۴۶۱ بیمار در معرض کرونا در اصفهان
اصفهان_ سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۲۴۳ هزار و ۴۶۱ بیمار در معرض ابتلاء به کرونا در طرح «حافظان سلامت محلات» شناسایی شده است، گفت: اسامی این افراد در اختیار مرکز بهداشت استان اصفهان قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ علی قمیان با اشاره به اجرای طرح غربالگری سلامت شهید قاسم سلیمانی با عنوان طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار و ۱۸۷ خانوار با جمعیت سه میلیون و ۵۰۸ هزار و ۷۶ نفر در استان اصفهان غربالگری کرونا شده‌اند، ابراز داشت: این تعداد ۶۹ درصد از جمعیت استان اصفهان را شامل می‌شود.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان طرح «حافظان سلامت محلات» با همکاری یک هزار و ۱۰۰ پایگاه در محلات استان اصفهان اجرایی شده است، ادامه داد: همه گروه‌های جهادی به صورت داوطلبانه در این طرح همکاری دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۴۳ هزار و ۴۶۱ بیمار در معرض ابتلاء به کرونا در طرح «حافظان سلامت محلات» شناسایی شده است، تصریح کرد: اسامی این افراد در اختیار مرکز بهداشت استان اصفهان قرار گرفته است.

سرهنگ قمیان با اشاره به تحویل ۱۷۰ هزار و ۹۲۱ بسته بهداشتی به خانواده‌های نیازمند شناسایی شده در طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان افزود: همچنین ۱۰۸ هزار و ۲۵۹ بسته معیشتی و ۷۰ هزار و ۸۷ بسته مورد نیاز دیگر به افراد نیازمند تحویل شده است.

وی با بیان اینکه بازرسی از ۵۵ هزار و ۸۳۶ واحد صنفی در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» انجام شده است، گفت: در قالب این بازدیدها به ۴۱۴ هزار و ۷۹۵ نفر تذکر داده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: همچنان اجرای طرح غربالگری سلامت در شهر اصفهان، خمینی شهر، درچه، نطنز، نجف آباد، برخوار، بویین میاندشت، گلپایگان، نائین و نجف آباد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.