stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ خرداد , ۱۴۰۳ Sunday, 2 June , 2024
  • کد خبر : 237561
  • 20 بهمن 1399 - 14:07
1

بهره برداری از فاز اول مجتمع آبرسانی شهید سردار سلیمانی ملایر

بهره برداری از فاز اول مجتمع آبرسانی شهید سردار سلیمانی ملایر
همدان- همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر، فاز نخست مجتمع آبرسانی شهید سردار سلیمانی شهرستان ملایر با حضور جمعی از مسولین استانی و شهرستانی افتتاح شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان- در آئین بهره برداری از این مجتمع که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار همدان، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان و مدیر امور آبفای شهرستان ملایر برگزار شد، قائم مقام شرکت آبفای استان ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،گفت: با بهره برداری از فاز نخست مجتمع آبرسانی سردار شهید سلیمانی، روستاهای علی آباد دمق،کوسج خلیل،زیرابیه،حسین آباد شاملو،دهنو و قشلاق دهنو تحت پوشش خواهند رفت.
مجتبی حسین آبادی با اذعان به اینکه بهره برداری کامل این پروژه نیازمند صرف ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار است،عنوان کرد: تاکنون ۸۰میلیارد ریال اعتبار صرف فاز یک پروژه مذکور شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای خدمت به مشترکین عزیز روستایی و به منظور به ثمر رسیدن این مجتمع، اجرای ۱۰کیلومتر لوله ۲۵۰میلی متر جی آره پی، اجرای ۶ کیلومترلوله سایز ۹۰ و ۱۱۰میلی متر پلی اتیلن،ساخت و تجهیز ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۵۰۰متر مکعب و همچنین حفر و تجهیز دو حلقه چاه در روستای زیرابیه و کوسج خلیل عملیاتی شد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.