stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 238803
  • 22 بهمن 1399 - 13:41
2

استکبارستیزی ملت ایران همواره تداوم خواهد داشت

استکبارستیزی ملت ایران همواره تداوم خواهد داشت

ری- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: استکبارستیزی ملت ایران همواره تداوم خواهد داشت.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد قمی شامگاه سه شنبه با حضور در ویژه برنامه «ملت اسلام» که به مناسبت چهل و دومین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور خانواده شهدای اهل تسنن و خانواده شهدای مدافع حرم فاطمیون در مصلی حسن آباد فشافویه برگزار شد با اشاره به اینکه شرمنده خانواده شهدا و فاطمیون هستیم اظهار داشت: در برخی موارد شاهد این هستیم که قوانین، نامربوط و غیر مرتبط با منزلت خانواده شهدای فاطمیون است و همه مسئولان و عوامل باید تلاش کنند تا این قوانین اصلاح شود.

قمی با تاکید بر اینکه قانون و رویه درست است و گاهی کوتاهی از سوی مجریان صورت می‌گیرد گفت: نگاه رهبر در خصوص وظایف مسئولان به شهدا و خانواده فاطمیون کاملاً روشن است.

وی عنوان داشت: عظمت و اراده خانواده‌های شهدای فاطمیون با تمام ناملایمتی ها و سختی‌ها ارزشمند و ستودنی است و آنچه مهم می‌باشد این است که خون این شهدا هدر نرفته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: کسانی که در پی حق و حقیقت هستند مقدمه بهره مندی از حضور حضرت ولی عصر را فراهم می‌کنند و با یاری خدا همه مردم ایران و افغانستان و عالم در مسیر پیشرفت گام به گام استوار تر و مستحکم‌تر پیشرفت خواهند کرد.

قمی اظهار داشت: ۲۲ بهمن روزی است که مردم برای حق قیام کردند و در برابر طاغوت و استکبار و ظلم ایستادند و این استکبارستیزی ملت ایران همواره تداوم خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.