stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 239181
  • 23 بهمن 1399 - 13:40
1

روزانه ۵۰ تُن کره پاستوریزه در پیشوا تولید می شود

روزانه ۵۰ تُن کره پاستوریزه در پیشوا تولید می شود

پیشوا- فرماندار پیشوا از تولید روزانه ۵۰ تُن کره پاستوریزه در این شهرستان خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه سفر محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی از کارخانه تولیدی شیر پیشوا در جمع خبرنگاران، به تولید روزانه ۵۰ تن کره پاستوریزه در این واحد تولیدی اشاره کرد و اظهار داشت: این واحد تولیدی جهت تکمیل زنجیره تولید از مزرعه تا مصرف ایجاد شده تا حضور واسطه گرها و عواملی که در حوزه لبنیات فعالیت غیرمجاز دارند در آن را قطع کند.

عباسی گفت: با احداث این واحد تولیدی لبنی خودکفایی و افزایش در تولید کره از سطح ۲ درصد به میزان ۲۵ درصد را در کارخانه شیر را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان اینکه با احداث این واحد تولیدی افزایش انگیزه برای جذب سرمایه‌گذاران در حوزه دامداری و لبنی را در سطح شهرستان خواهیم داشت، افزود: این واحد تولیدی شیر پاستوریزه در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و با زیربنای ۳۲ هزار و ۷۶۸ احداث شده است.

وی به تولید روزانه ۵۰ تن کره پاستوریزه در این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این واحد تولیدی به طور متوسط روزانه ۱۰۰ تن شیر خشک و پرچرب و کم چرب در فاز اول تولید می‌کند.

عباسی با بیان اینکه این واحد تولیدی در فاز اول ۲۶۵ نفر اشتغال و در فاز دوم ۱۱۵ نفر را خواهد داشت، افزود: این واحد تولیدی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

فرماندار شهرستان پیشوا در ادامه بیان داشت: با توجه به اینکه دشت ورامین از حاصل خیز ترین دشت‌های استان تهران است و در حوزه دامداری و دامپروری بسیار فعال می‌باشد می‌توانیم در حوزه تولید مواد اولیه در آینده بسیار نزدیک جز شهرستان‌های باشیم که محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.