stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 239761
  • 25 بهمن 1399 - 1:41
1

گلستان با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از فقر سرانه‌های عمومی رنج می برد

گلستان با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از فقر سرانه‌های عمومی رنج می برد

گرگان- امام جمعه شهر گلستان گفت: گلستان با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت از فقر سرانه‌های عمومی رنج می برد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلستان در جمع نمازگزاران گلستانی ضمن دعوت مردم به تقوی الهی و دوری از گناهان به مهمترین مسائل و مشکلات شهرستانی پرداخت و ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی نیز افزود: در روز ۲۲ بهمن امسال نیز شهرستان بهارستان تابع دستورالعمل و پروتکل‌های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود که به همین منظور راهپیمایی امسال در این شهرستان نیز با شکوه خاص و حماسی به صورت موتوری و خودرویی برگزار شد.

نورپور با بیان اینکه شهر گلستان با جمعیتی بیش از ۲۰۰ هزار نفر از فقر سرانه‌های عمومی رنج می‌برد افزود: باید مسئولین استانی در این خصوص چاره‌ای بیندیشند.

وی در ادامه همچنین به گلایه‌های مردمی در خصوص وضعیت برخی کوچه و معابر شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه برخی کوچه‌ها و معابر عمومی از وضعیت نامناسبی برخوردار می‌باشد که ما از شهردار شهر گلستان انتظار داریم که نسبت به ترمیم و آسفالت کوچه‌های اقدام نماید.

امام جمعه شهر گلستان در ادامه خطبه‌های این هفته ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه عزیز رجب و میلاد پر خیر و برکت امام باقر (ع) گفت: ماه رجب، یکی از پر فضیلت ترین ماه‌های سال است. ماه رجب ماه خدا، ماه ولایت، امامت، ماه دعا و مناجات، انابه، ماه اطاعت و دریافت رحمت الهی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.