stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 240020
  • 25 بهمن 1399 - 13:40
1

آزادراه آبیک – چرمشهر اسفند ۹۹ افتتاح می شود

آزادراه آبیک – چرمشهر اسفند ۹۹ افتتاح می شود

ورامین- نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی از افتتاح و به بهره برداری رسیدن آزادراه آبیک – چرمشهر در هفته اول اسفند ۹۹ و با حضور رییس جمهور خبر داد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح آزاد راه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین، با حضور رئیس جمهور خبر داد و اظهار داشت: این پروژه به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی (ع) در آخر هفته اول اسفند سال جاری، افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه اهمیت بسیار بالایی در حل مشکلات ترافیکی پایتخت و تسهیل رفت و آمد مردم و حمل و نقل عمومی کشور، دارد گفت: آزاد راه آبیک قزوین به چرمشهر ورامین، یکی از ابرپروژه های ملی کشور است که با سرمایه گذاری حدود ۴ هزار میلیارد تومان، به بهره برداری می‌رسد.

نوش آبادی عنوان داشت: این پروژه، از استان قزوین شروع می‌شود و با عبور از استان‌های مرکزی، البرز و تهران، به شهرستان ورامین متصل و با قرار گرفتن در جاده قم، گرمسار به استان‌های شرقی کشور متصل می‌شود، این آزادراه اولین آزاد راه کشور است که با سرعت ۱۳۰ کیلومتر در ساعت، طراحی و ساخته شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: نام این پروژه با توجه به هم زمانی افتتاح آن، با سیزده رجب، سالروز ولادت حضرت امیر المؤمنین (ع) به نام آزاد راه «الغدیر» نام گذاری شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.