stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 242289
  • 28 بهمن 1399 - 15:04
0

بعد از رسوایی نصار می‌ترسم دخترم در آمریکا سراغ ژیمناستیک برود

بعد از رسوایی نصار می‌ترسم دخترم در آمریکا سراغ ژیمناستیک برود

قهرمان پرآوازه ژیمناستیک آمریکا گفت به خاطر فضای حاکم، اجازه نمی دهد دخترش در آمریکا سراغ این رشته برود.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از بی بی سی، سیمون بایلز پرافتخارترین  ژیمناست آمریکا است. با اینکه این ورزشکار تنها ۲۳ سال دارد، ۳۰ مدال المپیک و قهرمانی جهان را در کارنامه خود دارد. بایلز در المپیک ۲۰۱۶ ریو چهار مدال طلا و یک برنز به دست آورد.

این ورزشکار پرمدال اعتراف کرد به دخترش اجازه نخواهد داد وارد حیطه ژیمناستیک در آمریکا شود. این اتفاق به خاطر رسوایی تجاوز جنسی پزشک تیم ژیمناستیک آمریکا رخ داد.

لری نصار پزشک آمربکایی به جرم آزار و سوءاستفاده جنسی از کودکان در زمان مسئولیتش به عنوان پزشک تیم ژیمناستیک دختران آمریکا  به ۳۰۰ سال زندان محکوم شد.  او به تجاوز به دست کم ۲۵۰ دختر و زن متهم شد که شامل ژیمناست‌های مشهور از جمله سیمونه بایلز نیز می‌شود.  او حداقل ۱۰ مورد از این تجاوزها را پذیرفته است.

سیمون بایلز می گوید که به خاطر سواستفاده جنسی های گسترده اجازه نمی دهد دخترش در مجموعه ژیمناستیک ایالات متحده باشد.

 هنگام حضور در ۶۰ دقیقه CBS روز یکشنبه ، از بیلز سوال شد که آیا اجازه می دهد دخترش با تیم ژیمناستیک ایالات متحده تمرین کند که قهرمان چهار بار المپیک پاسخ داد: “نه”. “چون من به اندازه کافی راحت نیستم ، زیرا آنها در قبال اقدامات خود و آنچه انجام داده اند پاسخگو نیستند و آنها به ما اطمینان نداده اند که این رفتارها دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. سوالاتی درباره پرونده ناصر هنوز باقی است. بسیاری از ما زیر سن قانونی هستیم. بچه ها فکر نمی کنید که این یک مشکل بزرگتر است؟

  بایلز قبلاً خواستار تحقیق مستقل در مورد عدم موفقیت ژیمناستیک ایالات متحده در جلوگیری از سواستفاده های جنسی شد.

 لی لی لئونگ ، مدیر اجرایی ژیمناستیک ایالات متحده ، به CBS گفت این سازمان تشخیص می دهد “چقدر عمیقاً اعتماد ورزشکاران و جامعه خود را  از بین برده ایم و سخت تلاش می کنیم تا این اعتماد را جبران کنیم.”

بایلز گفت که ژیمناستیک ایالات متحده نتوانسته است از ورزشکارانی که از آنها سود می برده محافظت کند. ما برای آنها مدال می آوریم. ما سهم خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.