stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 243343
  • 01 اسفند 1399 - 0:16
4

مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان

مراسم تکریم و معارفه استاندار خوزستان
خوزستان - با حضور مسئولان و بدون حضور وزیر کشور قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار جدید استان خوزستان معارفه شد.
قلم | qalamna.ir :
در این مراسم حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد ،نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اهواز، حجت الاسلام مرادی رئیس کل دادگستری استان خوزستان، سردار صالحی فرمانده انتظامی استان خوزستان و اعضای شورای تامین حضور داشتند.
 
در ابتدای این مراسم حسین زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان با اشاره به تلاشهای استاندار سابق در روند تکمیل زیرساختهای طریق الحسین در مرزهای استان ،از تلاشهای دکتر شریعتی در بحرانهای گوناگون مانند سیل خوزستان قدردانی  ، و برای قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید آرزوی موفقیت کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تکریم و عارفه استاندار جدید خوزستان گفت:مسئولان استان از إشرافی گری پرهیز کنند ، همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مسئولان باید پا به پای مردم و در میدان مرد باشند .
حجت ‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تقدیر از زحمات شریعتی استاندار سابق ، ضمن خوش آمد گویی به قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان، بر رفع مشکلات مردم تاکید کرد .
 
نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: مشکل آب شرب خوزستان باید با هم افزایی دستگاه‌ها مربوطه برطرف شود و بحث طرح جامع فاضلاب به سرانجام برسد ، و مشکلات زیرساختی خوزستان با تلاش‌های شما و مدیران و مسئولان دستگاه‌ها حل شود.


معاون سیاسی وزیر کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: استان خوزستان استان حائز اهمیتی است.
 
جمال عرف افزود:بیانات مقام معظم رهبری درباره انتخابات ١۴٠٠ چراغ راه وزارت کشور است و انشالله با شکوه و سالم برگزار خواهدشد.
 
حکم استاندار جدید خوزستان از سوی وزیر کشور ، توسط معاون سیاسی وزارت کشور ابلاغ شد.
 
در ادامه این مراسم ، استاندار جدید خوزستان هم گفت: خدمت ما در خوزستان در سایه اقوام است و ما هرجا به مردم اعتماد کردیم مشکلاتمان حل شده است.
 
سلیمانی افزود:در بحث روان آبهای سطحی و ساماندهی فاضلاب کارهای انجام شده است و همچنین پیگیر رفع مشکل آبهای سطحی در استان خواهم بود.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.