stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 244082
  • 02 اسفند 1399 - 13:57
1
قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی خبر داد،

توزیع ۴۰۰ سبد کالا و ۱۵۰ تبلت بین نیازمندان

توزیع ۴۰۰ سبد کالا و ۱۵۰ تبلت بین نیازمندان
مرکزی_ قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: به همت خیران استان مرکزی ۴۰۰ سبد کالا و ۱۵۰ تبلت بین نیازمندان توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

عدالت بهرامی ، در مراسم توزیع این تعداد سبد کالا و تبلت ابراز کرد: با وجود شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا بازهم شاهد اقدامات خیر خواهانه و پسندیده هستیم .

وی افزود: تعداد ۴۰۰ سبد کالا و ۱۵۰ تبلت دانش آموزی با همکاری کمیته امداد، آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی و مرکز نیکوکاری شهید حسین فهمیده بین دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند استان مرکزی توزیع شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش، سپاه، بسیج و همه بخش ها در کنار کمیته امداد به پویش ایران همدل پیوستند و مشارکت آنها در دستگیری از نیازمندان لبیکی دوباره به فرمایشات مقام معظم رهبری بود، تصریح کرد: امسال با وجود شیوع بیماری همه گیر قریب به یکصد میلیارد تومان به صورت نقد و کالا توسط کمیته امداد جمع آوری و با رعایت عزت نفس و کرامت نیازمندان بین آنها توزیع شد.

وی افزود: با اجرای طرح ایران مهربان جذب ۳۵ هزار حامی جدید برای ایتام و کودکان محسنین هدف گذاری شد که تا کنون بخش قابل توجهی از حامیان جذب شده اند.

قائم مقام کمیته امداد در ادامه گفت: هفته احسان و نیکوکاری امسال نیز همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی با شعار “عیدی برای همه” برگزار می شود و استفاده از ظرفیت های دانش آموزان در شبکه شاد ، پایگاه های بسیج و مصلی های نماز جمعه از برنامه های جشن نیکوکاری است.

در پایان یادآور شد: با کمک خیران تعداد ۹۲۶ دستگاه تبلت توسط این نهاد مردمی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است و همدلی و مشارکت مردمی شایسته تقدیر است.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.