stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 244717
  • 03 اسفند 1399 - 13:40
1

روند صعودی کرونا در اسلامشهر/بستری شدن ۱۴نفر در یک روز زنگ خطراست

روند صعودی کرونا در اسلامشهر/بستری شدن ۱۴نفر در یک روز زنگ خطراست

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر از روند صعودی کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: بستری شدن ۱۴ نفر طی یک روز در شهرستان زنگ خطر بیماری را به صدا در آورده است.

قلم | qalamna.ir :

مسعود مرسلپور در گفتگو با خبرنگار مهر، از بستری شدن ۱۴ بیمار جدید کرونایی فقط در یک روز در اسلامشهر خبر داد و اظهار داشت: روز جمعه یکم اسفندماه تعداد ۱۴ نفر از شهروندان در بیمارستان به علت ابتلاء به کرونا بستری شدند که این موضوع زنگ خطری برای شهرستان و مردم محسوب می‌شود.

وی با اشاره به آغاز حضور مردم در بازارها برای خرید شب عید بیان داشت: در حال حاضر شاهد افزایش حضور مردم در مراکز تجاری هستیم از مردم می‌خواهیم با زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از شیوع کرونا جلوگیری کنند.

مرسلپور گفت: مردم در مکان‌های عمومی، گردشگری و رستوران‌ها فاصله اجتماعی را رعایت کنند و از ماسک استفاده کنند تا شهر در وضعیت قرمز نگیرد.

وی با بیان اینکه با قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل خواهد شد، افزود: در صورت قرار گرفتن در وضعیت قرمز بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی محدود برخی‌ها هم تعطیل می‌شوند که این مسئله بار سنگینی را بر دوش جامعه خواهد گذاشت.

فرماندار اسلامشهر عنوان داشت: مردم با رعایت فاصله اجتماعی، ماسک زدن و شستن مکرر دست‌ها می‌توانند به میزان قابل توجه‌ای از شیوع کرونا جلوگیری کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.