stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 244935
  • 03 اسفند 1399 - 20:05
1

کلاهبرداری به بهانه کمک به زلزله زدگان

کلاهبرداری به بهانه کمک به زلزله زدگان
کهگیلویه و بویراحمد-رئیس پلیس فتا کهگیلویه و بویراحمد در خصوص کلاهبرداری سایبری با عنوان " کمک به زلزله زدگان" به شهروندان هشدار داد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس پلیس فتا این استان با اشاره به اینکه برخی از کلاهبرداران سایبری برنامه های مجرمانه خود را به عنوان”کمک به زلزله زدگان” اجرا می کنند گفت: کاربران دقت داشته باشند تا در دام کلاهبرداران و فیشرها قرار نگیرند.
سرهنگ روح الله شهبازی پور رئیس پلیس فتا استان افزود: با توجه به زلزله دنا، برخی سودجویان با استفاده از احساسات مردم در فضای سایبر و شبکه‌های اجتماعی اقدام به کلاهبرداری و کمک‌های مردم را جمع آوری می کنند.
وی از شهروندان خواست فریب تبلیغات را نخورند و برای کمک به زلزله‌ زدگان از طریق نهادهای معتبر و مسیر های قانونی که از سوی رسانه ها و خبرگزاری های معتبر اعلام می شود، اقدام کنند.
رئیس پلیس فتا استان افزود: مجرمان سایبری با استفاده از نام، اعتبار و افراد مشهور و نامی کشور و با عنوان جمع آوری کمک های مردمی به منظور یاری رساندن به آسیب دیدگان از طعمه های خود کلاهبرداری می کنند.
رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: شهروندان در صورت مواجه با هرگونه موارد مشکوک می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش خدمات الکترونیکی، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.