stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 245905
  • 05 اسفند 1399 - 13:40
1

ساخت و ساز غیر مجاز با تبانی برخی عوامل شهرداری تهران در اسلامشهر

ساخت و ساز غیر مجاز با تبانی برخی عوامل شهرداری تهران در اسلامشهر

اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر گفت: برای چندمین در اراضی زراعی یکی از بخش‌های اسلامشهر که با تبانی عوامل شهرداری تهران اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز شده اقدام به تخریب بناها می‌کنیم.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار مهر، مسعود مرسلپور ظهر سه شنبه در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز اسلامشهر اظهار داشت: اخبار رسمی مربوط به مسائل ساخت و سازهای غیر مجاز از طریق دبیرخانه کمیسیون مربوطه در فرمانداری اسلامشهر در اختیار اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

مرسلپور افزود: به لحاظ موقعیت جغرافیایی اسلامشهر و چسبندگی به تهران و اراضی مرغوب این شهرستان مورد هجمه افراد سود جو است و در یک مورد شبانه با ۲۷ کارگر زمینی سه هکتاری را دیوارکشی کردند که البته ظرف ۷۲ ساعت اقدام به تخریب این دیوار کردیم.

فرماندار اسلامشهر بیان داشت: در اراضی زراعی روستاهای یکی از بخش‌های اسلامشهر که مورد تعدی شهرداری تهران قرار گرفته بود و با تبانی عوامل شهرداری تهران اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز کرده بودند برای چندمین بار اقدام به تخریب بناها می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان داشت: در مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز با راهبرد اعمال سیاست پیشگیرانه نسبتاً موفق عمل کرده ایم و ظرف ۱۳ سال در نقاط مختلف شهرستان اسلامشهر اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز شد و البته سیاست پیشگیرانه در کمیسیون ماده ۱۰۰ اصلاً پیش بینی نشده است.
 

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.