stat counter
تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
  • کد خبر : 251293
  • 19 اسفند 1399 - 18:30
2

تلاش برای تحقق مصوبات سفر هیات اعزامی وزارتخانه تعاون به کهگیلویه و بویراحمد

تلاش برای تحقق مصوبات سفر هیات اعزامی وزارتخانه تعاون به کهگیلویه و بویراحمد
کهگیلویه و بویراحمد-پیگیری‌ برای ۹۵ درصد طر‌ح های تصویبی هیات اعزامی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.
قلم | qalamna.ir :

دی ماه امسال سه نفر از معاونان وزیر، ۲ نفر از مدیران عامل بانک ها، ۲ نفر از مدیران عامل صندوق‌های کشوری با هدف بررسی مشکلات کهگیلویه و بویراحمد به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان سفر کردند.

معاون اقتصادی استاندار این استان گفت: در پی سفر هیات اعزامی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان با ۹۵ درصد از درخواست‌های مطرح شده این استان موافقت شد.

حشمت الله صمیمی دوست افزود: در این سفر با تخصیص تسهیلات برای طرح‌های مختلف در حوزه مختلف از جمله راه، گردشگری و آب موافقت شده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان‌های توسعه‌ای زیر مجموعه وزارت کار از موارد مهمی است که تاکنون سازمان شستا و صندوق بازنشستگی کشوری و دیگر سازمان‌های توسعه‌ای اعلام آمادگی کرده اند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد‌های مختلفی توسط استان ارائه شده که برای نمونه می‌توان به احداث گاوداری ۶ هزار رأسی و سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی پتروشیمی اشاره کرد.

صمیمی دوست بیان کرد: ۱۰۰ میلیارد تومان به تسهیلات روستایی و عشایری به سهم استان اضافه شده که لازم است طرح‌های خوبی معرفی تا سبب ایجاد تولید و اشتغال در سطح استان شود.
وی تاکید کرد: بانک‌های وابسته به وزارت کار از جمله توسعه تعاون، رفاه کارگران، صندوق کارآفرینی امید موظف شده اند در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها همکاری کنند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث گردشگری نیز وزارت کار قرار است هزینه برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌هایی که از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مطرح می‌شود را به عهده بگیرد.
صمیمی دوست ادامه داد: در حوزه سازمان تامین اجتماعی و توسعه درمانگاه‌های استان هم قرار است بیمارستان شهدای گمنام که ۳۲ تختخوابی بوده به ۶۴ تختخواب افزایش یابد.
وی گفت: همچنین ارتقاء سطح درمانگاه‌های تامین اجتماعی در استان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بحث فنی و حرفه‌ای نیز ایجاد کارگاه‌های جدید، تامین هزینه آموزشی دانشجویان و افراد جویای کار و برای حداقل پنج هزار شغل اعلام آمادگی شده است.

صمیمی دوست ادامه داد: زمانبندی مشخص برای اجرای این طرح‌ها در نظر گرفته شده که بسیاری باید تا قبل از پایان دولت به پایان برسد و برخی دیگر زمان بیشتری نیاز دارند.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل موظفند که بر اساس برنامه زمان بندی ابلاغی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عمل کنند.

بیشتر بدانید:
مصوبات سفر هیات اعزامی وزارت تعاون، کار ورفتاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد برای اجرا به سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی ابلاغ می‌شود.

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.