stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 251370
  • 19 اسفند 1399 - 23:36
1
مسئول بسیج رسانه استان همدان خبر داد:

راهیابی ۱۶ اثر برتر جشنواره ابوذر همدان به کشور

راهیابی ۱۶ اثر برتر جشنواره ابوذر همدان به کشور
همدان- مسئول بسیج رسانه همدان با بیان اینکه جشنواره ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و 16 اثر برتر مشخص شد گفت: این جشنواره در راستای ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب شکل گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، ناصر قوامی امروز عصر در مراسم اختتامیه جشنواره استانی ابوذر در استان همدان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره استانی رسانه ای ابوذر در سال ۹۹ با ۱۱۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره برگزار و نفرات برتر در حوزه های مختلف (۱۶ اثر) مشخص شدند.
وی با بیان اینکه این جشنواره در بخش های خبر، مصاحبه، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه و گزارش داوری شد، ادامه داد: ۱۵ اثر از فعالین رسانه ای استان همدان با داوری به عنوان آثار برگزیده به مرحله جشنواره کشوری معرفی شدند.
مسئول بسیج رسانه همدان با اشاره به دستورالعمل های ستادملی کرونا، ادامه داد: به دلیل رعایت این دستورالعمل ها مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان با حضور شورای قشر بسیج رسانه و فعالین این حوزه امروز سه شنبه ۱۹ اسفندماه بصورت محدود برگزار شد.
قوامی با بیان اینکه جشنواره ابوذر در جهت معرفی و ایجاد بستر رسانه تراز انقلاب اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: رسانه ها باید بتوانند در فضایی آرام و منطقی به بیان دغدغه ها و مطالبات مردم و انقلاب اسلامی بپردازند.
وی جشنواره ابوذر را یادآور زبان حق گوی یار حضرت پیامبر(ص) و حضرت امیر (ع) در برابر سختی و مشکلات جامعه دانست و گفت: رسانه ها باید همچون ابوذر برای احیای مطالبات مردم و انقلاب اسلامی از مجموعه مدیریتی تلاش کنند.
مسئول بسیج رسانه استان همدان ایستادن در راه روشن و مستقیم انقلاب اسلامی را بدون مطالبه گری رسانه نشدنی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با برگزاری جشنواره ها و برنامه های متنوع فضای مطالبه گری در استان را گسترش دهیم.

گفتنی است؛ نفرات برتر جشنواره رسانه ای ابوذر سال ۱۳۹۹ سازمان بسیج رسانه در استان همدان بدین ترتیب است:

  • در بخش بخش خبر: نفر اول سرکار خانم سولماز عنایتی، نفر دوم سرکار خانم شکیبا کولیوند و نفر سوم سرکار خانم سمیرا قادری.
  • در بخش مقاله و یادداشت: نفر اول سرکار خانم مهناز روزبهانی، نفر دوم جناب آقای مسعود ویژه و نفر سوم سرکار خانم فاطمه خزایی.
  • در بخش مصاحبه: نفر اول سرکار خانم زهرا کریمی عفیف، نفر دوم سرکار خانم فاطمه رحمتی و نفر سوم سرکار خانم مینو جعفری.
  • در بخش گزارش: نفر اول سرکار خانم مینو جعفری، نفر دوم سرکار خانم فاطمه رحمتی و نفر سوم سرکار خانم سمیرا قادری
  • در بخش گزارش تصویری: نفر اول جناب آقای علی فردوسی پور، نفر دوم جناب آقای علی رستمی و نفر سوم به صورت مشترک سرکار خانم زهرا جعفر پور ایروانی و جناب آقای یحیی احمدی اعلام شدند.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.