stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 251398
  • 20 اسفند 1399 - 10:01
1
رییس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی:

آموزش کامل منجر به کارآفرینی میشود

آموزش کامل منجر به کارآفرینی میشود
مرکزی_ رییس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی گفت: در این دانشگاه معتقدیم وقتی آموزش کامل باشد منجر به کارآفرینی خواهد شد، لذا حضور و غیاب دانشجو و مدرس در کلاسهای آنلاین و نحوه تدریس به طور مرتب رصد میشود.
قلم | qalamna.ir :

دکتر مهدی رئوفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار قلم در اراک، خروجی مناسب را آبروی یک دانشگاه دانست و گفت: هر چه مهارت یک دانشجو بالاتر باشد آبروی آن دانشگاه نیز حفظ شده و دانشجو میتواند شغلی برای خودش نیز داشته باشد.

وی ابراز کرد: صنایع استان و اداره ها با محفوظات ذهنی افراد کاری ندارند و آنچه برایشان مهم است مهارت میباشد؛ لذا با احترام برای تمامی دانشجویان دانشگاههای دیگر باید بگویم آنچه نیاز صنعت است یک نیروی مهارتی است که این دانشگاه در صنایع مختلف در حال تربیت این نیروهای مهارتی است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان مرکزی گفت: در مرکز علمی کاربردی آلومینیوم ۳ نفر برتر هر دوره استخدام میشوند، بنابراین پیشنهاد میکنم صنایع برای استخدام اگر آزمونی هم دارند بصورت عملی باشد تا آزمونهای نظری و خودشان را از پتانسیل نیروهای جوان مهارتی و آماده بکار محروم نکنند.

رئوفی اظهار امیدواری کرد: صنایع به سمتی بروند که نیروهای مهارتی را جذب کنند به همین دلیل هم تاکید داریم دوره های آموزشی مراکز علمی کاربردی باید از کیفیت بالا برخوردار باشد، چرا که این دوره ها گواه آموزش و مهارت است.

وی اضافه کرد: بعد از شیوع کرونا و تعطیلی آموزشها، دانشگاه علمی کاربردی از اولین دانشگاه هایی بود که در سطح کشور دو سامانه آموزشی مجازی برای مرکز جهاد دانشگاهی و سامانه سما لایو را برای سایر مراکزش راه اندازی کرد.

رئوفی رصد هفتگی کلاسهای آنلاین دانشگاه علمی کاربردی را از مهمترین برنامه های اجرایی شده در این دانشگاه دانست و ابراز کرد: بطور هفتگی تمامی کلاسهای آموزشی این دانشگاه رصد میشود تا اگر نقصی در آموزش وجود دارد مرتفع شود.

رییس دانشگاه علمی کاربردی استان ابراز کرد: دانشجویان در کلاسهای آنلاین اگر با قطعی اینترنت مواجه میشدند این مشکل مربوط به اپراتور خدمات دهنده اینترنت بود که این موضوع مورد بررسی قرار گرفت و دانشجویان میتوانند در صورت قطعی ایتترنت با سامانه ۱۹۵ تماس بگیرند.

وی در پایان یادآور شد: کلاسهای عملی نیز مانند ترم گذشته با توجه به پروتکلهای بهداشتی و با سقف حداکثر ۱۰ دانشجو در حال برگزاری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.