stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 251402
  • 20 اسفند 1399 - 10:31
1

آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورای شهر در فارس

آغاز ثبت نام نامزد‌های انتخابات شورای شهر در فارس
فارس- ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از ساعت ۸ امروز در استان فارس آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :
فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: ثبت نام الکترونیک و حضوری نامزد‌های انتخابات شورای شهر شیراز برای انتخابات ۱۴۰۰ از امروز آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند ادامه دارد.
 
محمدرضا امیری با بیان اینکه ۴ روش برای ثبت نام اولیه داوطلبان پیش‌بینی شده است، افزود: داوطلبان می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایلی بارگذاری شده در پرتال وزارت کشور و همچنین نسخه دسکتاپی (کامپیوتر) اقدام به ثبت نام کرده و پس از دریافت کد رهگیری، برای تکمیل فرایند ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.
 
وی تصریح کرد: داوطلبان همچنین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام اولیه را انجام داده و با در دست داشتن کد رهگیری، مرحله ثبت نهایی را در محل فرمانداری شیراز تکمیل کنند.
فرماندار شیراز به امکان مراجعه حضوری داوطلبان به محل فرمانداری از ساعت ۸ تا ۱۸ هر روز و انجام کلیه فرآیند‌های ثبت نام در محل فرمانداری به عنوان گزینه دیگر اشاره کرد.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز، ابراز امیدواری کرد با مراجعه تدریجی داوطلبان در طول مدت ۷ روز مهلت تعیین شده ثبت نام، شاهد نبود ازدحام جمعیت و رعایت حداکثری شیوه نامه‌های بهداشتی در راستای حفظ سلامت مراجعین و ثبت نام کنندگان باشیم.
هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.