stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 253538
  • 20 اسفند 1399 - 22:30
0

ثبت رکوردی جدید ، در پتروشیمی امیرکبیر

ثبت رکوردی جدید ، در پتروشیمی امیرکبیر
خوزستان - رکورد بی‌سابقه ی تولیدات پلمیری پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۹ شکسته شد .
قلم | qalamna.ir :
مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر اظهار کرد : این پتروشیمی توانست در روز‌های پایانی سال ۱۳۹۹ ، رکورد تولیدات محصولات پلمیری خود را به میزان چشم‌گیری افزایش داده و از مرز ۶۰۰ هزار تن عبور کند .ثبت رکوردی جدید ، در پتروشیمی امیرکبیر
عبدالکریم پهلوانی افزود : میزان تولید محصولات پلیمری پتروشیمی امیرکبیر در سال ۹۸ ، بیش از ۲۰۰ هزار تن بود و امسال توانستیم به خوبی ، جهش تولید مورد نظر و تأکید مقام معظم رهبری را محقق کنیم .

وی ادامه داد : این جهش تولید و رکورد نه تنها نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده بلکه از بدو راه‌اندازی پتروشیمی امیرکبیر تاکنون بی‌نظیر بوده است.

به گفته پهلوانی ، این دستاورد مرهون هم‌افزایی ، تلاش و کوشش همه مدیران و کارکنان شرکت پتروشیمی امیرکبیر و همچنین برنامه‌ریزی‌های صحیح صورت گرفته در بخش تولید ، تعمیرات و بازرگانی بوده است .

مدیر عامل پتروشیمی امیرکبیر در پایان اضافه کرد : انتظار می‌رود تولیدات پلمیری امیرکبیر با توجه به تعمیرات اضطراری انجام شده در روز‌های اخیر و برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده در سال آینده روند صعودی قابل توجهی داشته باشد.


شرکت پتروشیمی امیرکبیر در سال ۱۳۸۴ به بهره‌برداری رسمی رسید و هم‌اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو در این شرکت مشغول به کار هستند..

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری صدا و سیمای مرکز خوزستان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.