stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 256695
  • 21 اسفند 1399 - 19:07
1
مدیرعامل مجتمع ایزوایکو:

پویش همکاشت می تواند به یک نماد درهرمزگان و کشور تبدیل شود

پویش همکاشت می تواند به یک نماد درهرمزگان و کشور تبدیل شود
هرمزگان-به مناسبت هفته منابع طبیعی «پویش ملی همکاشت، یک نهال، یک زندگی» با حضور مدیرعامل مجتمع ، معاونین ، مدیران ایزوایکو ، و جمعی از مسئولان و پرسنل مجتمع برگزار گردید.
قلم | qalamna.ir :

در این مراسم مدیرعامل مجتمع ایزوایکواجرای طرح «همکاشت، یک نهال، یک زندگی» را اقدامی بسیار ارزشمند خواند و اظهار کرد: اسفند ماهی است که در آن بوی بهار، شادی و نشاط می آید و اجرای چنین برنامه هایی می‌تواند باعث افزایش مضاعف این احساس بین مردم شود. امیدواریم این پویش به یک نماد در استان و کشور تبدیل شود.

دکتر رضائیان اصل در ادامه سخنان خود به پیشرفت مجتمع ایزوایکو نسبت به سالهای اخیر پرداختند و  بیان کردند در گذشته ای نه چندان دور چنین روزی بحران های بسیار سختی داشتیم از جمله مشکل چندین ماه معوق بودن حقوق پرسنل اما الحمدلله با توکل بر خداوند منان و زحمات تک تک پرسنل این بحران ها را پشت سر گذاشتیم و علارغم تمام مشکلات و سختی های گذشته امروز دغدغه هایی مثل حقوق و کار نداریم و با همه توان پرقدرت در مسیر برنامه های تعیین شده حرکت می کنیم.

وی در ادامه از مجموعه NITC ، حوزه امنیتی کشور ، نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، نیروی دریایی سپاه و وزارت دفاع که صادقانه از مجموعه ایزوایکو حمایت کردند تشکر و قدردانی نمودند.

در پایان به پاس هفته طبیعت حمید رضائیان اصل به همراه جمعی از معاونین ، مدیران و همکاران با کاشت نهال در فضای مجتمع به پویش همکاشت پیوستند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.