stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 257616
  • 21 اسفند 1399 - 23:33
2
مدیرکل کمیته امداد استان همدان اعلام کرد:

۱۹۰ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

۱۹۰ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری
همدان- مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: ۱۹۰ پایگاه سیار و ثابت در سراسر استان همدان آماده دریافت کمک‌های مردمی خیران در هفته جشن نیکوکاری خواهد بود.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد، پیمان ترکمانه بیان کرد: جشن نیکوکاری از روز پنج‌شنبه ۱۴ اسفند مصادف با سالروز چهل و دومین سال شکل‌گیری تأسیس این نهاد آغاز و تا ۲۱ اسفند ادامه دارد.

وی  با اشاره به شرایط ویژه دوران شیوع ویروس کرونا، مطرح کرد: با توجه شیوع بیماری کرونا و عدم حضور فیزیکی دانش آموزان در مدارس، این نهاد برای دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی با هماهنگی آموزش‌وپرورش و مدیران مدارس از طریق سامانه شاد (شبکه آموزش دانش‌آموزی) و ارسال پاکت الکترونیکی نسبت به معرفی درگاه‌های پرداخت غیرحضوری و شماره کارت‌های مجازی امداد به تلفن همراه اولیای دانش آموزان که در حین آموزش در کنار دانش آموزان هستند اقدام کرده تا در این رویداد ملی جشن نیکوکاری شرکت کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان ادامه داد: جشن نیکوکاری از طریق ۱۹۰ پایگاه اصلی و مراکز نیکوکاری که توسط کمیته امداد مجوز دارند به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمک می‌کنند.

ترکمانه با بیان این موضوع خاطرنشان کرد: سال گذشته پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد و غیر نقدی جمع‌آوری شد و تمامی کمک‌ها در اسرع وقت به دست دانش آموزان و دانشجویان نیازمند رسید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.