stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 259926
  • 22 اسفند 1399 - 10:39
0

تندیس فداکاری به فارس رسید

تندیس فداکاری به فارس رسید
فارس- کنگره ملی فداکاری و ایثار پس از ۱۰ سال و برای اولین بار تندیس فداکاری را به گروه عملیات جهادی راه سرخ از استان فارس اهدا کرد.
قلم | qalamna.ir :

مسئول قرارگاه جهادی و فرهنگی راه سرخ و جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان فارس، گفت: گروه عملیات جهادی راه سرخ فارس سال ۱۳۹۳ با هدف ایجاد امید در مردم و محرومیت زدایی در بعد‌های مختلف شروع به کار کرده و اکنون هم ادامه دارد.
مظفر حیدری افزود: در گروه عملیات جهادی راه سرخ ۱۰۰ جهادگر اعم از خواهر و برادر در زمینه‌های مختلف از جمله معضلات اجتماعی حاشیه شهر، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی، محیط زیست و مطالبه گری مشغول خدمتگزاری هستند.
وی با بیان اینکه این گروه بیش از ۱۰۰برنامه بصورت هفتگی تاکنون برگزار کرده است،افزود: کنگره ملی فداکاری و ایثار برای اهدای تندیس فداکاری معیار‌های همچون فعالیت‌ها در ایام کرونا، محرومیت زدایی، مقابله با معضلات اجتماعی، محیط زیست را مد نظر دارد و گروه جهادی راه سرخ فارس امسال توانست از بین تمام گروه‌های جهادی بسیج سازندگی این تندیس را از آن خود کند.
حیدری گفت: گروه جهادی علاوه بر خدمت رسانی در استان فارس، در کشور عراق، استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کرمانشاه و هرمزگان، اهدای بیست جهیزیه، پخش بیش از ۶۰۰۰ بسته غذایی، پرداخت بدهی و اجاره منزل به مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان و توزیع بیش از ۱۵۰۰۰ پرس غذای گرم را طی یکسال گذشته در کارنامه دارد.
مسئول قرارگاه جهادی فرهنگی راه سرخ، گفت: پخت ۳۰ هزار قرص نان، اهدا ۱۱۰گوشی تلفن همراه به دانش آموزان نیازمند، ۱۲۰۰پک لوازم التحریر، مرمت و بازسازی ۸منزل، حمام و سرویس بهداشتی، راه اندازی کارگاه تولید ماسک، شیلد و دستکش در ایام کرونا، توزیع بیش از ۱۰هزار پک بهداشتی و ۳۸۰هزار ماسک و محلول ضدعفونی در محلات حاشیه شهر، برگزاری هئیت هفتگی در حاشیه شهر، کمک به تنظیم قیمت مواد ضدعفونی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کاهش قیمت‌ها و همچنین آزادی ۱۰زندانی در پویش من به یاد حاج قاسم با حمایت ویژه دادستان شهرستان داراب، از دیگر اقدامات این گروه جهادی بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.