stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 261048
  • 22 اسفند 1399 - 17:27
0
مسئول سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس:

وبینار ترویج ازدواج سالم و معیارهای موفق ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای بندرعباس

وبینار ترویج ازدواج سالم و معیارهای موفق ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای بندرعباس
هرمزگان-وبینار ترویج ازدواج سالم و معیارهای ازدواج موفق با همکاری دانشگاه فنی حرفه ای استان هرمزگان واحد سلامت جوانان و نوجوانان، سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

مسئول سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: انتخاب همسر از مهم ترین تصمیمات در زندگی انسان است؛ تشکیل خانواده سالم، متعادل و پایدار مانند هر امر مهم دیگری، به تفکر منطقی، تلاش و کوشش نیازمند است.

فروزنده افزود: جوان باید بر اساس معیارهای اصولی و منطقی، همسر آینده خود را انتخاب نماید و ازدواج تنها راه مشروع و سالم تشکیل خانواده است.

وی بیان کرد: بهار ازدواج، دوران جوانی است؛ در این دوران فرد با شور و نشاط خاصی رو به رو است و آمادگی ساختن فردای بهتری را برای خود و خانواده اش دارد.

مسئول سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس عنوان کرد: ازدواج سالم زمینه ساز ارتباطات اجتماعی مناسب و به هنجار است و افرادی که ازدواج می کنند، از نظر احساسی سالم ترند و کمتر قربانی خشونت های گوناگون اجتماعی می شوند.

فروزنده اضافه کرد: علاوه بر موارد یاد شده، آرامش و اعتماد به نفس بیشتری نیز در این افراد دیده می شود و تعهد و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به افراد مجرد دارند.

راضیه جعفری مسئول واحد سلامت جوانان و نوجوانان مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: در این وبینار معیارهای اصلی انتخاب همسر (سلامت دینی، سلامت عقل، سلامت روان، سلامت اخلاقی، اصالت خانوادگی ) و معیارهای فرعی انتخاب همسر ( زیبایی ظاهری، همسان همسری، سطح هوشی و شناختی، سلامتی جسمانی، وضعیت اجتماعی و فرهنگی، وضعیت قومی و نژادی، وضعیت اقتصادی، وضعیت مذهبی و دین داری، گرایش های سیاسی، سطح تحصیلات و فاصله سنی همسران بیان و مطرح شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.