stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 26634
  • 08 بهمن 1394 - 10:43
4

عارف: به نتیجه رایزنی‌ها امیدواریم

عارف: به نتیجه رایزنی‌ها امیدواریم

رئیس شورای سیاستگذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با تاکید بر لزوم حضور حداکثری اصلاح‌طلبان در انتخابات گفت که امیدواریم ۱۶ بهمن اخبار خوشحال کننده‌ای از حضور کاندیداهای ارزشمنداصلاح‌طلبان بشنویم و تلاش می‌کنیم تا ۱۸ بهمن لیست نهایی را ارائه کنیم.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا عارف در چهارمین کنگره حزب مردم‌سالاری در مورد آخرین نتایج معرفی نامزدهای نهایی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: تقریبا تمام دوستان در شورایعالی و افراد موثر به طور جدی پیگییری می‌کنند تا کاندیداها برگردند. در این راه شورایعالی وظیفه خود می‌داند که در فضای صمیمی و با تعامل و رایزنی کاررا به پیش ببرد چون معتقدیم می‌توانیم در درون خانواده حاکمیت و بر اساس قانون مساله را حل کنیم. در همین رابطه نیز کارگروهی تشکیل شده تا این موارد را به طور جدی دنبال کند.

وی افزود:‌ امیدواریم در ۱۶ بهمن یعنی زمان اعلام نامزدهای تایید صلاحیت شده خوشحال شویم که کاندیداهای ارزشمند و تاثیرگذار و متدین انقلابی برگشته‌اند. ان‌شاءالله بعد از آن بتوانیم در ۱۷ و یا ۱۸ بهمن لیست‌ها را ببندیم. انتظار داریم که همه حوزه‌های انتخابیه تا ۱۰ روز آینده به کاندیدای نهایی بر اساس میثاق تصویب شده در شورای اصلاح‌طلبان برسند.

عارف تاکید کرد: باید همه حضور حداکثری داشته باشیم. هیچ بهانه‌ای از از هیچ کسی برای نداشتن حضور حداکثری پذیرفته نیست. این‌که کاندیداهای رد صلاحیت شده و یا انصرافی بگویند انگیزه‌ای ندارند قابل قبول نیست که این رویکرد در کمترین حالت کم‌لطفی جدی به جبهه اصلاحات است، چون بنای‌مان یک فرد نیست بلکه گفتمان و منافع ملی است.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.