stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 268571
  • 24 اسفند 1399 - 13:26
0

رفع مشکل فنی ژنراتور در نیروگاه رامین اهواز با حرکت دستان توانمند متخصصان بومی

رفع مشکل فنی ژنراتور در نیروگاه رامین اهواز با حرکت دستان توانمند متخصصان بومی
خوزستان - مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: رفع مشکل فنی ژنراتور واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ این نیروگاه با تلاش متخصصان بومی عملیاتی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز  گفت: با توجه به مشکل پیش آمده در بخش ژنراتور توربین واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ و کنداکتور بار‌های این واحد و نزدیکی تعطیلات نوروز، هیچ شرکتی حاضر به تعمیر و تحویل این قطعه قبل از سال جدید نشد.

او افزود: با توجه به پیچیدگی‌های فنی و برگزاری چند جلسه تخصصی که با حضور مدیران ارشد در بخش‌های تعمیرات و مهندسی و بهره برداری برگزار شد، تعویض این قطعه مشابه که بر روی ژنراتور واحد شماره ۶ که در حال تعمیرات اساسی است، مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل تفاوت در ابعاد این قطعه، جابجایی مذکور به نتیجه نرسید.

محمدی با بیان اینکه با تکیه بر دانش و تجربه ارزشمند کارکنان نیروگاه تعمیر این قطعه را برای اولین بار با تلاش تیم معاونت تعمیرات در دستور کار قرار دادیم و در اسرع وقت این اقدام تعمیراتی را آغاز می‌کنیم، اظهار داشت: این اقدام فنی-تخصصی برای نخستین بار با تلاش تیم تعمیرات نیروگاه رامین اهواز بطور مستقیم و بدون ارسال قطعه و تجهیز به شرکت‌های جانبی اجرا می‌شود عملیاتی بی سابقه در سطح نیروگاه‌های کشور به شمار می‌رود.

تصاویر نیروگاه رامین اهواز

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.