stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 27570
  • 13 بهمن 1394 - 10:30
6

عارف: عواملی می‌خواهند آرامش را از اصلاح طلبان بگیرند

عارف: عواملی می‌خواهند آرامش را از اصلاح طلبان بگیرند

رییس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: عواملی می‌خواهند آرامش را از اصلاح طلبان بگیرند.

قلم | qalamna.ir :

محمدرضا عارف در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی اصلاح‌طلبان «گام دوم» که صبح امروز با حضور چهره‌های اصلاح‌طلب برگزار شد، خاطرنشان کرد: ممکن است عواملی بخواهند آرامش ما را بگیرند، اما اصلاح‌طلبان در عرصه حضور خواهند داشت.

معاون اول دولت خاتمی مهمترین برنامه اصلاح‌طلبان بعد از هفت اسفند را رونق اقتصادی خواند و یادآور شد: البته از مسائل دیگر نیز غافل نیستیم و بر همین اساس «برجا» و «فام» را به ستادهای مختلف ابلاغ کردیم که اگر اکثزیت مجلس را به دست بیاوریم، این برنامه‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

عارف افزود: بعد از بحث‌های مفصل، شعار اصلاح طلبان با عنوان «امید و آرامش است و رونق اقتصادی» انتخاب شد و امیدواریم بتوانیم به خوبی حرکت رو به جلوی خود را ادامه دهیم.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با اشاره به رد و عدم احراز بسیاری از چهره‌های اصلاح‌طلب گفت: طبق قانون هر کس حداقل شرایط را دارد، باید در انتخابات حضور داشته باشد و امیدواریم شورای نگهبان در عملکرد هیات نظارت تجدید نظر کند.

عارف ابراز امیدواری کرد که نتیجه این رقابت باید بازگشت مجلس به راس امور باشد و به دولت کمک کند تا برنامه‌های پیشرفت و توسعه را جامه عمل بپوشاند و البته مجلس از فرصت نظارت برای پیشبرد امور استقاده خواهد کرد.

او ضمن دعوت از عموم مردم و اصلاح طلبان برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن برای اینکه انتخابات با همان شور برگزار شود، متذکر شد: «گام دوم» سایتی است که اخبار شورای عالی را منتشر می‌کند و سایر پایگاه‌های خبری از این پس از مطالب این سایت برای دسترسی به مواضع و مطالب اصلاح طلبان استفاده می‌کنند.

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان از رسانه‌ها خواست در سه چهار هفته آینده با هدف تشویق مردم به حضور به اشتراکات بپردازند نه به اختلافات.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.