stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 285655
  • 30 اسفند 1399 - 1:00
5

مرغ‌ها خانه نشین می‌شوند/ گوشت سفید با سفره‌ها آشتی می‌کند

مرغ‌ها خانه نشین می‌شوند/ گوشت سفید با سفره‌ها آشتی می‌کند
خوزستان - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: توزیع مرغ کشتار روز و منجمد به صورت همزمان در بازار استان در حال توزیع است.
قلم | qalamna.ir :

امیرحسین نظری رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان متولی تامین و تنظیم بازار مرغ است، گفت: نظارت بر خرده فروشی بر عهده سازمان صمت است.

او با بیان اینکه موضوع توزیع و قیمت مرغ کشوری است، افزود: سازمان صمت و جهاد کشاورزی استان برای کاهش قیمت این محصول و دسترسی آسان شهروندان به ماده غذایی تلاش می‌کند، ضمن اینکه در ایام پایانی سال به میزان قابل توجهی مرغ منجمد نیز از سایر استان‌ها به خوزستان وارد شده است.

نظری درخصوص صدور دستور استاندار خوزستان مبنی بر ممنوعیت خروج مرغ از استان بیان داشت: این دستور به دستگاه متولی ابلاغ و آن را اجرایی کرده اند که بر همین اساس شاهد کاهش قیمت مرغ در روز‌های آینده خواهیم بود، چراکه توزیع مرغ منجمد همزمان با توزیع مرغ کشتار روز در شبکه‌های توزیع قرار گرفته و همین امر سبب نزول قیمت این محصول خواهد شد.

رییس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه مجوز ۵۰ هزار تن مرغ به استان صادر شده که با ورود این میزان از محصول در روز‌های آینده شاهد کاهش قیمت و تامین نیاز مردم و بازگشت آرامش به استان خواهیم بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.