stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 29317
  • 29 بهمن 1394 - 22:56
0

ماحوزی: به مدد فرهنگ، اقتصاد و دانش را ارتقا دهیم

استاد ادبیات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز بزرگ علمی و فرهنگی کشور، می‌تواند بیشترین بهره اقتصادی را به بار آورد.

قلم | qalamna.ir :

تصویر مطلب ماحوزی: به مدد فرهنگ، اقتصاد و دانش را ارتقا دهیم مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی ماحوزی گفت: زمانی که دکتر روحانی به عنوان رئیس جمهوری کشور برگزیده شد، به ایشان پیشنهاد دادم روی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از مراکز بزرگ فرهنگی و علمی که می‌تواند با کمک دولت و برنامه‌های پیشنهادی، بزرگترین بهره اقتصادی را برای کشور داشته باشد، حساب کند.

وی ادامه داد: امکاناتی که ما در دانشگاه آزاد اسلامی داریم، به مراتب از دانشگاه‌های دولتی بیشتر است و امیدواریم آنها هم بتوانند به این سطح برسند.

به گفته ماحوزی؛ دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در شرایط پسابرجام به موقعیت ویژه‌ای برای همکاری علمی و توسعه مراکز دانش بنیان دست یابد و نقش مهمی ایفا کند.

عضو شورای راهبردی فرهنگی دانشگاه با اشاره به شعار هفتادمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانش و اقتصاد بدون فرهنگ هیچ کاربردی نخواهد داشت. بنابراین دانشگاه آزاد اسلامی باید با توجه به توسعه همگام در این سه اصل پیشرفت کند و به مدد فرهنگ را اقتصاد و دانش ارتقا دهد.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.