stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 29554
  • 03 اسفند 1394 - 12:32
2

جلودارزاده:افراط و تفریط دیگر نباید در کشور تجربه شود

جلودارزاده:افراط و تفریط دیگر نباید در کشور تجربه شود

یک داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ ما بر عقلانیت تاکید دارد گفت: همیشه حضور حداکثری مردم در انتخاب خرد ورزانه منجر شده است.

قلم | qalamna.ir :

سهیلا جلودارزاده با اشاره به این که اکثریت مردم با انتخاب خود می‌توانند افراد معتدل و متخصص را به مجلس بفرستند، افزود: کنار هم نشستن ۲۹۰ نماینده متخصص و متعهد نتیجه خوبی برای کشور خواهد داشت.

وی در ادامه اظهارکرد:‌ حل مشکلات اقتصادی کشوراز اولویت‌های اصلی کشور است و نمایندگان اعتدال‌گرا، متخصص و متعهد می‌تواند راه حل‌های خوبی برای حل این مشکل بیابند تا در نتیجه توسعه پایدار به دست بیاید، بنابراین مردم با حضور حداکثری خود می توانند نقش مهمی در حل مشکلات و دستیابی به رشد و پیشرفت کشور داشته باشند.

جلودارزاده در بیان ویژگی‌های یک مجلس معتدل گفت:‌ در این مجلس، نماینگان در جهت منافع و خواسته‌های مردم عمل می‌کنند. در مجلس معتدل، برنامه‌های منطقی و عادلانه طراحی می‌شود و افراد متخصص به سرعت کاستی‌ها را می‌شناسد و برای رفع آن راه حل ارائه می‌کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت:‌من به مردم توصیه می‌کنم در رای دادن به باید و نبایدهای دین توجه کنند. کسی که دروغ می‌گوید یا پنهان کاری کرده یا سواد و تجربه کافی ندارد به درد نمایندگی نمی‌خورد. دین هم توصیه می‌کند که هر کاری را به اهلش واگذار کنیم. مردم نباید به کسانی رای دهند که در ایجاد مشکلات امروز کشور نقش داشته‌اند. باید بدانیم افراد متخصص می‌توانند کشور را نجات دهند نه آنهایی که در ایجاد مشکلات نقش دارند. بنابراین مردم در رای خود دقت کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد:‌ افراط و تفریط دو روی یک سکه هستند و نباید دیگر در کشور تجربه شود. مردم نگویند که دیگر رای نمی‌دهیم، بلکه بگویند به جریان‌هایی رای نمی‌دهیم که سابقه و تجربه خوبی ندارند.

جلودارزاده در پایان خاطرنشان کرد:‌مردم به کسانی رای دهند که آنها را درک می‌کنند و حقی برای آن‌ها قائلند. درست است که در کشور مشکل وجود دارد اما باید قدم به قدم پیش برویم. به عقب برگشتن یا درجا زدن برای ملت‌ ما شایسته نیست.

هشتگ:

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.