stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 29805
  • 10 اسفند 1394 - 10:59
2

فاطمه راکعی: باید با طرح تهمت‌های علیه اصلاح‌طلبان مبنی بر طرح لیست انگلیسی و فروختن کشور برخورد شود

فاطمه راکعی: باید با طرح تهمت‌های علیه اصلاح‌طلبان مبنی بر طرح لیست انگلیسی و فروختن کشور برخورد شود

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: رعایت اخلاق در هر شرایط و هم‌چنین اخلاق سیاسی هم در شرایط شکست و هم در شرایط پیروزی بر همه واجب است.

قلم | qalamna.ir :

فاطمه راکعی با اشاره به اهمیت پرهیز از بداخلاقی های سیاسی در فضاهایی مثل انتخابات اظهار کرد: با توجه به اقبال مردم به اصلاح‌طلبان بر اساس نتایج آراء این جریان سیاسی که همواره فرهنگی و اصلاح‌طلبانه عمل و رفتار کرده است و خشونت در مشی سیاسی شان جای ندارد، باید مراقبت های لازم را داشته باشد تا خدای نکرده پیروزی ها باعث و بهانه ای نشود که عده ای با نام اصلاح‌طلبی از مشی تعادل و اخلاق خارج شوند.

این نمانیده پیشین مجلس شورای اسلامی افزود: اصلاح‌طلبان کاملا باید هوشیار باشند و مانع شوند در فضای مجازی، سایت‌ها و شبکه های اجتماعی عده ای با عنوان اصلاح‌طلبی مطالب موهنی را که در شأن این جریان نیست، منتشر کنند.

راکعی با اشاره به اهمیت و ضرورت رعایت اخلاق در تمامی فرهنگ‌ها، گفت: رعایت اخلاق در جهان امروز از سوی همه انسان‌ها امری پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اهمیت داشتن رعایت اخلاق در ادیان الهی و به خصوص در میان مسلمانان، تصریح کرد: به لطف خداوند اصلاح‌طلبان با تلاش‌های چندین ساله برای کار تشکیلاتی، خرد جمعی و قانون گرایی و در چارچوب‌های معقول و اصولی، پیروزی بدست آوردند و باید این مسیر و حرکت فرهنگی و سیاسی و مترقی را ادامه دهند.

وی با اشاره به طرح تهمت‌هایی علیه اصلاح‌طلبان مبنی بر طرح لیست انگلیسی و فروختن کشور بعد از برجام به آمریکایی‌ها تاکید کرد:‌ انتظار می‌رود که دولت در چارچوب قانون و وزارت کشور و اطلاعات از طرح چنین تهمت‌ها و دروغ ها و رفتارهای غیراخلاقی جلوگیری کرده و برخورد لازم را داشته باشند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تصریح کرد: اصول گرایان باید به بررسی و آسیب شناسی وضعیت خود بپردازند، همان طور اصلاح‌طلبان بعد از بررسی عملکرد گذشته خود متوجه ضعف‌شان به خاطر تشتت و شکسته شدن آرایش‌شان شدند و در این دوره از انتخابات به نتیجه مطلوب دست یافتند.

راکعی با اشاره به اینکه اصولگرایان در این دوره از انتخابات با ائتلاف و همگرایی وارد میدان شدند، اما باز هم رأی مردم را بدست نیاوردند، افزود: اصولگرایان در شرایط فعلی باید به دقت به بررسی وضعیت و عملکرد خود بپردازند./ایسنا

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.