stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 307337
  • 08 فروردین 1400 - 22:33
1
رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

دست از سیاه‌نمایی برداریم

دست از سیاه‌نمایی برداریم
همدان- رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: همه در داخل نظام قرار داریم پس باید مساعی خود را معطوف به تقویت نظام کنیم و از سیاه‌نمایی دست برداریم.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی در نخستین شورای اداری سال۱۴۰۰شهرستان همدان گفت: مُرّ قانون، اساس کار انتخابات به عنوان مهمترین رویداد سال پیش رو است.
وی در این راستا تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای تحقق حضور حماسی و حداکثری مردم باشد و از جانب داری پرهیز کنیم.
رییس کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی افزود: سال گذشته که شعار آن جهش تولید بود متاسفانه اتفاقات خوبی در اقتصاد و تولید رقم نخورد بلکه معیشت و اقتصاد مردم ضعیف تر شد؛ اما امروز در این مملکت همه در حال کار و تلاش هستند باید بیشتر همت کنیم.

حاجی بابایی در ادامه تاکید کرد: همه در داخل نظام قرار داریم پس باید مساعی خود را معطوف به تقویت نظام کنیم و از سیاه‌نمایی دست برداریم.
وی، همچنین پیشرفت را مهم ترین رکن برای هدف‌گذاری های عمومی خواند و خاطرنشان کرد: پیگیری های انجام شده برای تحقق توسعه همه جانبه استان فراتر از انتظارات بوده و چندین برابر پیش بینی های مالی برای استان بودجه تامین شده است.
وی در ادامه صحبت های خود، اتصال راه آهن همدان به استان های غرب کشور را یکی از مهم ترین اقدامات در راستای تحقق پیشرفت برای همدان قلمداد کرد و افزود: اگر چنین اتفاقاتی رقم نخورد اشتغال مولد هم اتفاق نمی افتاد بنابراین فرصت سازی آمده و فرصت سوزی از بین رفته است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گسترش شبکه آب و فاضلاب را برای شهرستان همدان بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: در پایان امسال قرار بر پایان مشکلات آب و فاضلاب حاشیه شهر همدان داریم و به همین ترتیب برای تمام نقاط شهرستان دنبال روند پشتیبانی و مانع زدایی هستیم.
حاجی بابایی در پایان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان افق بسیار روشن با توسعه و پیشرفت تأسیسات بیمارستانی بی بدیل پدیدار شده است که مرکز جامع سرطان و بیمارستان اکباتان نمونه بارزی از این خدمت ماندگار است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.