stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۹ خرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 29 May , 2024
  • کد خبر : 335040
  • 21 فروردین 1400 - 2:02
0

معاونت اجتماعی ناجا درگذشت خبرنگار با سابقه را تسلیت گفت

معاونت اجتماعی ناجا درگذشت خبرنگار با سابقه  را تسلیت گفت
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سید احمد خسروی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی افزود: درگذشت مرحوم علی حیدر شاه حسینی که از خبرنگاران و مدیران با سابقه آن خبرگزاری و از همراهان حوزه امنیت بود؛ چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند.
وی ادامه داد: ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این جانب به نمایندگی از خانواده بزرگ نیروی انتظامی این ماتم جانگداز را به خانواده محترم ایشان و همه همکاران، بخصوص حوزه رسانه صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات را از درگاه خداوند منان خواهان و خواستارم.
علی حیدر شاه‌حسینی ۵۶ ساله متولد سال ۱۳۴۴ از روزنامه‌نگاران باسابقه استان مرکزی،  از یک هفته پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک بستری بود.
وی در کارنامه حرفه‌ای اش ریاست  در استان‌های خراسان، مرکزی، همدان و قزوین را دارد و فعالیت خبری و سرپرستی روزنامه ایران در استان مرکزی را نیز بیش از یک دهه برعهده داشت.
این فرهیخته فقید یکی از اعضای موسس خانه مطبوعات در استان مرکزی بود و در ۲ دوره فعالیت این نهاد نیز به عنوان رئیس و عضو فعالیت داشت.
وی  از تحلیلگران حوزه فرهنگی و سینمای کشور بود که از وی ۲ تالیف سینمایی با عناوین «تاریخچه سینما در اراک» و «اندرخم یک کوچه» برجا مانده است.
این فعال رسانه‌ای در کارنامه حرفه ای خود پوشش خبری حوادث افغانستان، زلزله بم، حوادث و رویدادهای استان کردستان، منطقه آزاد قشم  را داشت و همواره با قلم و رفتار فرهنگی می‌کوشید تا اثری مانا در پیشبرد مناسبات فرهنگی و خبری داشته باشد.
«محمدرضا نوروزپورپور» مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی () با صدور پیامی، درگذشت این خبرنگار متعهد و پرتلاش را به همه خبرنگاران و کارکنان این سازمان، جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده محترم مرحوم شاه حسینی تسلیت گفته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.