stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 338595
  • 22 فروردین 1400 - 16:27
0
حسین رفیعی:

هنرمندان تئاتر از کرونا بسیار آسیب دیدند

هنرمندان تئاتر از کرونا بسیار آسیب دیدند
مرکزی_ حسین رفیعی گفت: هنرمندان تئاتر در دوره کرونا تنها هستند، آنها از کرونا بسیار آسیب دیدند.
قلم | qalamna.ir :

‍ حسین رفیعی بازیگر و مجری اراکی در گفتگو با خبرنگار قلم در اراک، بیان کرد: سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ کرونا به گفته کارشناسان علم پزشکی از بین نخواهد رفت و اولین قربانی هنرمندان به ویژه هنرمندان تئاتر هستند که طی یکسال گذشته تئاتر بر روی صحنه نرفته و کسی از آنها خبری ندارد؛ چرا که این گروه از همین پول ناچیزی که از نمایش کسب می کردند زندگی می گذراندند.

وی افزود: شاید کمی بدسلیقگی باشد چون اکثرا تعداد تماشاچیان از گروهی که تئاتر اجرا می کردند کمتر بود و می شد تئاتر را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کرد و در نتیجه شهرداری ها، فرمانداری ها و وزارت ارشاد باید حمایت می کردند و می شد تئاتر خیابانی با رعایت فاصله مناسب اجتماعی برگزار کرد.

این مجری ادامه داد: درست است مردم به ماهیت کرونا پی برده اند؛ اما خسته شده اند و باید منطقی با مردم جلو رفت و بسته برای آنها درست کرد و برنامه ریزی کرد تا در کنار کارشان، پروتکل ها را هم راحت تر رعایت کنند.

رفیعی ابراز امیدواری کرد: در سال ۱۴۰۰ مسئولان از سال گذشته تجربه کسب کنند و به داد هنرمندان تئاتر برسند و از آنها حمایت کنند.

این مجری تلویزیون در ادامه با اشاره به برنامه هایی که اجرا کرده است، اظهار کرد: عموما سیستم طنز می طلبد در کنار یک آدم جدی، یک آدم شوخ طبع باشد در نمایش روحوضی، همیشه یک آدم جدی به نام حاجی و یک آدم شوخ به نام سیاه وجود دارد که این بده بستان که یک نفر بار مسائل جدی و طرف مقابل بار مسائل طنز را به دوش می گیرد، باعث جذابیت کار برای بیننده می شود.

رفیعی در پایان یادآور شد: عموما در کارهایی که انجام داده ام بر مبنای موضوع بداهه گویی می کنم و بسیار حساسم کار تحت کنترل باشد و در موضوع های مختلف که اجرا دارم دائم المطالعه هستم و گاهی که کتاب ندارم، رادیو گوش می کنم و حتی وقتی به استان مرکزی سفر می کنم، به روستاها و شهرستان های مختلف سر می زنم و پرس و جو می کنم تا کسب اطلاع کنم؛ چرا که کار هنر، کار پرس و جویی است و تا زمانی که یاد می گیری زنده هستی، پس من همچنان هنرجو هستم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.