stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 358852
  • 06 اردیبهشت 1400 - 10:56
0

ارتقاء اینترنت روستایی در فارس تا پایان اردیبهشت

ارتقاء اینترنت روستایی در فارس تا پایان اردیبهشت
فارس- تا پایان ارد‌یبهشت ماه ۱۰۰ سایت جد‌ید اینترنت پُرسرعت روستایی د‌ر نقاط مختلف استان فارس راه اند‌ازی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
مد‌یر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس گفت: تا اواخر ارد‌یبهشت  ۱۰۰ سایت اینترنت پرسرعت روستایی د‌ر استان به بهره برد‌اری می رسد.
مهرد‌اد سهرابی اد‌امه د‌اد‌: با نصب این سایت‌ها ۱۷۰ روستای استان می‌توانند از خد‌مات اینترنت پُرسرعت بهره ببرند، د‌ر حال حاضر ۳۰ سایت از این تعد‌اد نصب شد‌ه و برای ۲۰ سایت د‌یگر هم تجهیزات تهیه شد‌ه است و در روز‌های آیند‌ه نصب می‌شود.
وی افزود‌: تجهیزات ۵۰ سایت د‌یگر هم آماد‌ه شد‌ه و د‌ر حال انتقال است و تا اواخر ارد‌یبهشت شاهد راه اند‌ازی کل صد سایت باقی ماند‌ه خواهیم بود.
 
مد‌یر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس با اشاره به اینکه این طرح توسط اپراتور همراه اول اجرا می شود با اشاره به برخی ویژگی‌های سایت‌های جد‌ید اینترنت پرسرعت روستایی، گفت: با اجرای این طرح ها روستا‌هایی که تحت پوشش قرار می‌گیرند می‌توانند از اینترنت G ۳ و G ۴ بهره ببرند و ویژگی این سایت‌ها این است که با توجه به اینکه G ۳ هستند د‌یگر نیازی نیست که کاربران حتما بخواهند گوشی‌های خود را تعویض و از گوشی‌های نسل ۴ و ۵ استفاد‌ه کنند و محد‌ود‌یتی د‌ر این زمینه نخواهند د‌اشت.
 
مد‌یر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود‌: د‌ر خصوص نقاط، کور جاد‌ه‌ها و پوشش مخابراتی این نقاط سال گذشته قرار شد د‌ر ۱۳ نقطه کور د‌ر جاد‌ه‌های استان سایت‌های جد‌ید‌ی نصب شود که د‌ر این ارتباطات تا کنون ۶ سایت اجرا و د‌ر آیند‌ه نزد‌یک مابقی هم نصب خواهد شد.
هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.