stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 366255
  • 29 اردیبهشت 1400 - 14:28
1

ماموران پلیس ۸۰۰ هزار نفرروز در محدودیت‌های ترافیکی کرونا خدمت کردند

ماموران پلیس ۸۰۰ هزار نفرروز در محدودیت‌های ترافیکی کرونا خدمت کردند

سمنان- - فرمانده نیروی انتظامی گفت: ماموران پلیس در اجرای محدودیت‌های ترافیکی مصوب در ستاد ملی کرونا تا ۸۰۰ هزار نفرروز ارایه خدمت کردند.

قلم | qalamna.ir :

سردار حسین اشتری روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دفتر امام جمعه این شهر گفت: در دوران کرونا پلیس مجری بیشترین مصوبات ستاد ملی بود و در اعمال محدودیت های سفر، محدودیت فعالیت اصناف و اجرای محدودیت های تردد شبانه، پلیس مجری مصوبات است در حالی که پیش بینی اعتباری برای این منظور انجام نشده است.

وی خدمات پلیس را در کشور سالانه ٧٠ تا یک میلیون فقره عنوان و اضافه کرد: روزانه حدود ١٠ هزار نفر ماموریت های مربوط به مصوبات ستاد کرونا را اجراکردند.

وی پلیس را همپای مدافعان سلامت در مساله ارایه خدمت به جامعه در موضوع کرونا دانست و گفت: پس از کادر درمان، شاید کارکنان ناجا از اقشاری بودند که بیشترین جانباختگان را در کرونا داشتند.

فرمانده ناجا تاکید کرد: در ارایه خدمت ناجا گرایش های سیاسی و دین افراد مدنظر نیست و تمام شهروندان کشور از خدمات بهره مند می شوند.

وی به افزایش رضایت و اعتماد عمومی مردم از نیروی انتظامی در نظرسنجی ها اشاره و اضافه کرد: اعتماد رهبری نیز برای پلیس بسیار مهم است و ماموران دراین مساله نهایت تلاش خود را به کار می گیرند.

هزینه ارتکاب جرم و همکاری دستگاه‌ها باید افزایش یابد

فرمانده ناجا گفت: هر میزان در مسایل امنیتی و انتظام‌بخشی مسوولان کشور و استانها پای کار باشند، نیروی انتظامی هم موفق خواهد بود و اگر این همکاری نباشد، سرریز مشکلات بر دوش ناجا خواهد بود مثلا اگر کارگران واحدی مساله ایجاد کنند، مشکل اصلی جای دیگری است ولی نیروی انتظامی با مساله درگیر می شود.

وی بیان کرد: در کشور هزینه ارتکاب جرم پایین است و به همین دلیل افراد مرتکب جرم می شوند و سابقه دارد  فردی بارها یک جرم را مرتکب می شود پس باید هزینه ارتکاب جرم در کشور افزایش یابد.

وی تاکید کرد: مسایلی مانند مشکلات اقتصادی و بیکاری و برخی طمع‌کاری ها در افزایش کشف نیروی انتظامی در حوزه های مختلف تاثیر داشته است.

اشتری یادآور شد: با تمام شرایط کشور، ناجا ماموریتهای خود را به خوبی انجام داده و در ماموریت ها کوتاهی نمی شود.

فرمانده ناجا با اشاره به مواردی مانند افزایش سرقت در کشور، گفت: این مسایل دلایلی دارد که بخشی از آن به خاطر مشکلات اقتصادی است.

وی با تاکید بر اینکه هر کجا وحدت رویه در مسایل وجود داشته باشد، موفقیت برای کشور حاصل می شود بیان کرد: تمام دستگاه ها در بخش های مختلف باید بیشتر پای کار باشند تا اهداف متعالی کشور میسر شود.

وی یادآور شد: در مسیر انجام ماموریت ها، پلیس در سالهای گذشته استفاده از تجهیزات علمی و مدرن را در دستور کار قرار داد.

سمنان استان موفق در ماموریت های انتظامی

فرمانده ناجا هدف از سفر به استان سمنان را جمع بندی نظارت های انتظامی عنوان کرد و گفت: با تلاش فرماندهان و کارکنان انتظامی امور و ماموریتهای پلیس در استان سمنان به خوبی پیش رفته است.

اشتری یادآور شد: دستاورد توان و پشتیبانی نیروی انتظامی استان سمنان رقم بالایی است و باید برخی مسایل دخیل شود تا به وضعیت ایده آل رسید تا عملکرد با ظرفیتهای موجود منطبق شود.

وی گفت: از سوی نیروی انتظامی کشور، اعتبارات و پشتیبانی ها در نیروی انتظامی استان سمنان مورد حمایت قرار می گیرد، زیرا به نسبت ظرفیت استان، عملکرد ناجا در سمنان موفق بوده است و فرماندهان نقش خوبی داشتند.

وی بیان کرد: استان سمنان در کشفیات به خاطر کویری بودن شرایط خاصی دارد.

نشست بررسی مسایل انتظامی در بخش های مختلف استان سمنان، دیدار با برخی خانواده های شهدا در استان از برنامه‌های سردار اشتری در سفر امروز به سمنان است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.