stat counter
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024
  • کد خبر : 366344
  • 29 اردیبهشت 1400 - 18:22
1
در استان مرکزی صورت گرفت،

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی روابط عمومی برتر استان شد

مرکزی_ مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به عنوان روابط عمومی برتر استان تقدیر شد.
قلم | qalamna.ir :

طی مراسمی که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در استانداری مرکزی برگزار شد، با اهدای لوحی از حجت الاسلام غلامرضا پاپی الوار مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی به عنوان روابط عمومی برتر استان تقدیر شد.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، همزمان با هفته اطلاع رسانی و گرامیداشت روز روابط عمومی در مراسمی با حضور مدیران روابط عمومی ادارات و سازمان ها و دستگاه های اجرایی از روابط عمومی های برتر استان تجلیل شد. 

در این مراسم از حجت الاسلام غلامرضا پاپی الوار مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اهدای لوح سپاس و تندیس تجلیل شد.

لازم به ذکراست، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی سال گذشته نیز ، براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارزیابی عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها تا پایان آذرماه ۱۳۹۹ در زیر پورتال وزارت متبوع روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در رتبه دوم قرار گرفت.

 شایان ذکر است، میزان مشارکت خبری،  تعامل با مخاطبان،  تبلیغات و اطلاع رسانی، خدمات الکترونیک، امکانات جانبی، صفحه آرایی ،و ویژگی های بصری، به روزرسانی و وضعیت در پورتال اصلی که هر کدام  از متغیرهای یاد شده از چند زیر متغیر تشکیل شده است از جمله مواردی است که توسط کارشناسان مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با کسب ۹۸/۵ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز موفق به کسب رتبه دوم شد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع : روابط عمومی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.