stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 366989
  • 01 خرداد 1400 - 14:37
1

‍ ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه عظیمیه اجرا شد

‍ ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه عظیمیه اجرا شد
قزوین - قلم - مدیر شهرداری منطقه سه قزوین با اشاره به اجرای ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در ناحیه شهری عظیمیه، گفت: اجرای آسفالت، کفپوش و مناسب‌سازی پیاده‌روها به منظور سهولت در تردد شهروندان جزو اولویت‌های شهرداری به شمار می‌رود.
قلم | qalamna.ir :

محمد ابراهیم عصارزاده روز شنبه ضمن اشاره به اهم فعالیت‌های انجام شده در ناحیه عظیمیه در مدت فروردین ماه سال جاری گفت: در سطح ناحیه شهری عظیمیه ۱۸۰۰ مترمربع آماده‌سازی معابر با هدف افزایش طول عمر آسفالت و زیرسازی مطلوب در مدت مذکور انجام شد.
وی بیان کرد: عملیات تعریض ضلع غرب و شرق جاده اصلی اسماعیل‌آباد به طول ۲.۶ کیلومتر در راستای ایمن‌سازی و کاهش تصادفات در حال انجام است.
به گفته مدیر شهرداری منطقه سه قزوین، اجرای نهر و جمع‌آوری آب‌های سطحی در مسیر جاده اسماعیل‌آباد ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در رعایت الگوهای زیست محیطی و بهداشت محلات نیز موثر است.
عصارزاده تصریح کرد: فروردین امسال ۱۲۰۰ مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت در سطح ناحیه عظیمیه انجام شد که در ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان نقش بسزایی دارد.
وی عنوان کرد: رسیدگی به ۳۰ مورد مراجعه مردمی و همچنین ۱۷ مورد عملکرد اجتماعی در حوزه ارتباط با امام جماعت و دیدار مردمی نیز از دیگر اقدامات انجام شده در ناحیه عظیمیه در مدت فروردین ماه امسال است.
مدیر شهرداری منطقه سه قزوین بیان کرد: در این مدت ۱۱ مورد از مشکلات ناحیه عظیمیه که مربوط به سایر سازمان‌ها و ادارات بوده، توسط شهرداری احصاء و پیگیری شد.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.