stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 369762
  • 10 خرداد 1400 - 14:28
0

سردار رحیمی: به بهترین شکل امنیت انتخابات را تامین می‌کنیم

سردار رحیمی: به بهترین شکل امنیت انتخابات را تامین می‌کنیم

تهران- - فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد ماه گفت:نیروی انتظامی به سهم خود تلاش خواهد کرد به بهترین شکل امنیت انتخابات را تامین کند.

قلم | qalamna.ir :

از اعلام روز دوشنبه پلیس تهران بزرگ، سردار “حسین رحیمی” در جمع کارکنان سر کلانتری دوم پلیس پیشگیری، با تاکید بر اینکه باید همه با هم برای انتخاباتی پرشور تلاش کنیم، گفت: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی و دلسرد کردن مردم برای حضور در این حماسه بزرگ هستند.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی به سهم خود با ایجاد امنیت و آرامش تلاش خواهد کرد که امنیتی مطلوب را برای برپایی انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه همه وظیفه داریم شور حضور در پای صندوق‌های رای را در بین اطرافیانمان ایجاد کنیم، افزود: همانطور که شهید سلیمانی می‌گفتند امروز جمهوری اسلامی حرم است و این حرم باید حفظ شود و امروز حضور د رانتخابات در حقیقت به معنای حفظ این حرم است و هر رای ما، تیری است به قلب دشمنان و هر برگ رای ما، در حقیقت مایه عزت و سربلندی برای کشور عزیزمان است.

وی در بخشی دیگر از سخنانش بیان داشت: ما به کارهای خلاقانه نیازمندیم و باید از روزمرگی و تکرار پرهیز کنیم چرا که کارهای ابتکاری ما را به جاهای بزرگ می‌رساند.

وی افزود: همه دوایر کلانتری‌ها باید فعال، پویا و اثرگذار باشند و در خدمت به مردم همه تلاش و توان خود را در تبق اخلاص بگذارند و در این مهم از هم پیشی و سبقت بگیرند و بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه بررسی زندگی و مرام و شیوه کسی مثل حاج قاسم سلیمانی نشان می‌دهد که او همه چیز خود را بی‌ریا و بدون هیچ چشم‌داشتی برای خدمت به اسلام و مسلمین و انسان‌های مظلوم گذاشته بود، گفت: این حرکت حاج قاسم برگرفته از مکتب اسلام است همانطور که خودشان بارها گفته بودند “ما ملت امام حسین هستیم”؛ از این‌رو در مکتب حسینی بودن در حقیقت صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کردن است.

مقام ارشد انتظامی فاتب افزود: در مکتب اسلام روزمرگی و خمودگی جایی ندارد، بلکه مکتب اسلام مکتبی پویا، خلاق و پای کار است که پیروان این مکتب عظیم و عزیز نیز باید در مسیر خدمت به دیگران خلاق و پویا و توفنده باشند.

طرح رعد کلانتری‌ها را از حالت منفعل به پویا واداشت

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه طرح رعد پلیس پیشگیری در نوع خود اقدامی ابتکاری و بی‌نظیر است که کلانتری‌ها را از حالت منفعل به حرکت و تکاپو واداشته است و امروز این طرح شناخته شده است، ابراز داشت: طرح رعد مایه مباهات و افتخار برای پلیس پیشگیری تهران بزرگ است که نتایج بزرگی در پی داشته و منجر به افزایش ضریب امنیت و آرامش در پایتخت شده است.

رحیمی با تاکید بر اینکه باید ارتباط و تعامل الکترونیکی بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ایجاد شود، بیان داشت: ایجاد تعامل آی تی می تواند مانع از بروز بسیاری از مشکلات و آسیب ها و تسریع در انجام کارها و ماموریت‌ها شود؛ این موضوع بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید در همه کلانتری‌ها راه‌اندازی و باجدیت و حساسیت باید انجام شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نعمتی بالاتر از نعمت امنیت نیست تا اآنجا که خداوند متعال بهشت برین خود را محلی امن برای بندگان صالح خود، معرفی می‌کند و وعده بهشتی مملو از امنیت و آرامش را به آنها می‌دهد، تاکید کرد: اگر امنیت نباشد هیچ چیز در زندگی لذت بخش نخواهد بود چرا که امنیت و سلامت بالاترین نعمت ها است.

وی افزود: برای نیروی انتظامی مایه مباهات است که مسئول برقراری امنیت در جامعه است؛ نباید فراموش کنیم که چه مسئولیت سنگینی را بر عهده گرفته‌ایم و باید برای آن همه توان خود را بگذاریم.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ما مسئول امنیت داخلی هستیم و امنیت داخلی برای یک کشور حیاتی است و در مقایسه با سایر شقوق امنیت مهمترین بخش امنیت است، گفت: با تلاش شبانه روزی نباید بگذاریم کوچک‌ترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش مردم وارد شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه کم کاری و کم گذاشتن در خدمت کردن به مردم، در واقع خیانت است، گفت: بی هیچ چشم‌داشت و انتظاری هر چه ‌در توان دارید برای خدمت به مردم بگذارید.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.