stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 373862
  • 25 خرداد 1400 - 13:43
2
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان عنوان کرد:

راه اندازی ۳۰۰ خانه هلال در هرمزگان

راه اندازی ۳۰۰ خانه هلال  در هرمزگان
هرمزگان-مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در جلسه شورای مدیران هلال احمر گزارشی از اقدامات این جمعیت طی سال ۹۹ ارایه دادند.
قلم | qalamna.ir :

مختار سلحشور در جلسه شورای مدیران هلال احمر با ارائه گزارشی از عملکرد جمعیت استان طی سال ۹۹ اظهار کرد: جذب صددرصدی اعتبارات عمرانی در سال های ۹۸ و ۹۹ منجر به افتتاح و بهره برداری از ۷ پروژه عمرانی شد.

وی عمده مشکلات پیش روی هلال احمر را  کمبود منابع و اعتبارات عنوان کرد و افزود:در سال گذشته ۳۰۰ خانه هلال در سراسر استان راه اندازی شد که حدود ۶۰۰۰نفر از آموزش های  این مراکز بهره مند شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با اشاره به برگزاری سه دوره تخصصی امداد و نجات در سال ۹۹ ادامه داد:با وجود محدودیت های کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، اجرای برنامه های عام المنفعه امدادی و بشردوستانه به قوت خود پابرجاست و بیش از ۱۶۵ هزار نفر از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

سلحشور با بیان اینکه استان هرمزگان سالها با تنش شدید آبی روبروست،تصریح کرد: عدم وجود منابع پایدار آب، فرسودگی و در بعضی مناطق فقدان شبکه توزیع آب از مشکلات بارز مردم استان است که اجرای پروژه نذر آب کمک شایانی به کاهش مشکلات مردم در مناطق متاثر از کم آبی می کند.

 انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.