stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 19 May , 2024
  • کد خبر : 376201
  • 03 تیر 1400 - 15:10
3
در دانشگاه آزاد اسلامی اراک صورت گرفت،

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی
مرکزی_ نشست و آیین تکریم و معارفه معاونان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در راستای قدردانی از اعضای قدیم و اهدای احکام جدید به اعضای بسیج دانشجویی در سالن جلسات حضرت امام خمینی(ره) واحد اراک برگزار شد.
قلم | qalamna.ir :

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک با تبریک دهه کرامت، ولادت با سعادت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) و پیروزی افتخارآفرین ملت ایران در انتخابات ۱۴۰۰ و گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: دانشگاه مبدأ همه تحولات است و بسیج دانشجویی به‌عنوان پرچمدار انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها می‌درخشد.

حسین کلانتری خاطرنشان کرد: انتظار داریم تشکل بسیج دانشجویی که برای ما از همه جهات بسیار ارزشمند است، کارآمدتر عمل کند و فعالیت‌های گسترده‌تری را داشته باشد تا بتواند در عرصه‌های مختلف انقلاب به‌ویژه تربیت نیروهای انقلابی و نقش‌آفرینی در نسل‌های آینده گام‌های مؤثری بردارد.

وی یادآور شد: مشکل امروز کشور ما که بسیار مهم تلقی می‌شود، عدم کارآمدی دولت است که امیدواریم با روی کارآمدن دولت جدید شاهد تغییرات گسترده‌ای در همه عرصه‌ها باشیم، این در حالی است که این کارآمدی باید از دانشگاه‌ها آغاز شود و وظیفه بسیج دانشجویی و مسئولان دانشگاه است تا بتوانند این کارآمدی را در سیستم دانشگاه و در سیستم کشور ایجاد کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تأکید کرد: تمام فضا و تجهیزات در دانشگاه در اختیار تشکل بسیج دانشجویی قرار دارد تا ان‌شاءالله بتوانند با کمک این فضا و امکانات نقش برجسته‌تری در کشور ایفا کنند.

کلانتری اضافه کرد: اگر بخواهیم تولید را رونق دهیم می‌بایست عرصه برای جوانان خلاق، مؤمن، انقلابی و بسیجی‌محور باز شود تا برای ایستادن بر فراز قله‌های تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها با ایجاد حس اعتماد به جوانان بتوانیم آینده‌سازان کشور را در راستای مبارزه با فساد هدایت و حمایت کنیم؛ چراکه فساد اقتصادی که امروز دامن‌گیر کشور شده، نیازمند روغن‌کاری به نام عدالت است و اگر تقوا و معنویت پشتوانه عدالت قرار گیرد قطعاً پیروزی بزرگ‌تری را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از تمام تشکل‌ها به‌ویژه بسیج دانشجویی انتظار فعالیت بیشتر داریم و می‌خواهیم کمک کنند فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه رونق بگیرد، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، هیئت مذهبی و در رأس آنها اقامه نماز جماعت در رأس امور در دانشگاه‌ها پررنگ‌تر شود و نشریات دانشجویی نیز رونق بگیرند.

رئیس واحد اراک ادامه داد: توجه به آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه و ایجاد خانه فرهنگ، رعایت عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر، خلاقیت و نوآری فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی که مقام معظم رهبری به آن تأکید ویژه دارند، تقویت فعالیت‌های ورزشی، توجه به اوقات فراغت، توجه به فکر و نظرات دانشجویان در عرصه‌های مختلف دانشگاه و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی ازجمله موضوعات مهم است که باید با قدرت بیشتری در این زمینه‌ها فعال باشیم و از تمام تشکل‌ها به‌ویژه بسیج دانشجویی به‌عنوان پرچمدار انقلاب انتظار کمک‌ بیشتر داریم.

کلانتری با بیان اینکه دانشگاه از مهر ماه به‌صورت حضوری فعال است، یادآور شد: طبق نظر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و شورای دانشگاه، با توجه به حضوری‌شدن کلاس‌ها، ۳۰تا ۵۰ درصد کلاس‌های درس می‌تواند به‌صورت مجازی برگزار شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.