stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 376720
  • 06 تیر 1400 - 8:56
5
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان خبر داد:

کسب رتبه‌ برتر کشوری دانش آموزان همدانی در جشنواره سفیران سلامت

کسب رتبه‌ برتر کشوری دانش آموزان همدانی در جشنواره سفیران سلامت
همدان- معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از کسب رتبه‌ برتر کشوری در جشنواره سفیران سلامت و پویش سپاس از مدافعان سلامت تسط دانش آموزان استان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :
قلم و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان، عبدالله جعفری گفت: دانش آموزان استان همدان موفق به کسب ۲ رتبه‌ برتر در جشنواره “سفیران سلامت”  و سه رتبه  برتر  در “پویش سپاس از مدافعان سلامت” در مرحله  کشوری شدند.

وی افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا ویروس، برنامه سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ به صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی اجرا شد.

جعفری خاطرنشان کرد: به منظور تقدیر از زحمات و تلاش های کادر درمان کشور در کنار پنجمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی، پویش سپاس از مدافعان سلامت نیز شکل گرفت که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به این موضوع تشریح کرد: پس از بررسی ۴۱۵ اثر در مرحله  استانی با مشارکت داورانی از آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی، آثاری که حائز بیشترین رتبه شده بودند به مرحله  کشوری معرفی شدند که در این مرحله دانش آموزان استان همدان توانستند صاحب ۵ رتبه برتر در جشنواره سفیران سلامت و پویش سپاس از مدافعان سلامت شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.