stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 376733
  • 06 تیر 1400 - 9:27
0

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

کیش – – فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: ماموران این فرماندهی در سه ماه نخست سال جاری موفق به کشف ۱۲۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شدند.

قلم | qalamna.ir :

سرهنگ علی اضغر جمالی روز یکشنبه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در گفت و گو با خبرنگار با بیان اینکه عمده مواد مخدر کشف شده در این جزیره طی سال جاری از نوع مواد سنتی است اظهار داشت: فرماندهی انتظامی در این عملکرد خود به نسبت مدت مشابه سال گذشته ۹۱ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: در این ارتباط ماموران فرماندهی انتظامی ویژه کیش و پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره ۱۰۳ نفر را در عملیات های مختلف در رابطه با قاچاق، تهیه و توزیع مواد مخدر دستگیر و روانه زندان کرده اند.

فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: ۱۰ تن از  دستگیر شدگان قاچاقچی، حمل کننده و نگهدارنده، ۵۶ نفر خرده فروش و ۳۷ نفر نیز معتاد هستند که همگی بر اساس جرم مرکتب شده بعد از تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح و یا کمپ های ترک اعتیاد استان تحویل داده شده اند.

وی یادآور شد: اجرای ۲۸ مرحله طرح ویژه برخورد با سوداگران مرگ، ۱۳ طرح پاکسازی نقاط آلوده ، هشت مرحله کنترل ورودی ها  و مرحله طرح تشدید برخورد در محلات از جمله عملکردهای پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر جزیره و ماموران انتظامی فرماندهی ویژه کیش است.

سرهنگ جمالی گفت: نصب ایکس ری، کنترل خودروهای سنگین در ورودی بندرگاه، دوربین های چهره خوان، برنامه ریزی برای درمان معتادان و تحویل برخی از این افراد به خانواده آنان در سرزمین اصلی و ورود و کنترل خانواده ها نسبت به فرزندان از ضرورت های پیشگیری و مقابله در عرصه مبارزه با مواد مخدر در این جزیره است.

شورای هماهنگی جزیره کیش فعالیت های خود را بر مبنای جزیره پاک و عاری از مواد مخدر پیگری می کنند و در این راستا تمامی برنامه های پیشگیری و مبارزه دستگاه ها و نهادهای عضو بر اساس آن تدوین و به مرحله اجرا رسیده است.

جزیره ۹۱ کیلومتر مربعی کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.