stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 377534
  • 08 تیر 1400 - 19:28
3

پای سخن قربانی خشونت اراذل پایتخت که دست خود را از دست داد

پای سخن قربانی خشونت اراذل پایتخت که دست خود را از دست داد

تهران- - یکی از شکاتِ ۱۸ ساله امروز (سه‌شنبه) در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ (فاتب)، جوانی‌ است که با دست قطع شده همراه با پدر خود از بیمارستان آمده تا دستگیری ضارب خود به دست پلیس پایتخت را نظاره‌گر باشد.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قربانی این اتفاقِ دلخراش که جوانی با جثه ضعیف است، حوالی ساعت ۹ و نیم صبح همزمان با فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حالی که لباس بیمارستان بر تن دارد، دست چپش پانسمان شده و نخ‌های بخیه در قسمت‌های مختلف سرش به چشم می‌خورد، با کمک پدر وارد میدان فاتب شد.

مجروح مذکور یکی از شکاتی‌ست که سردار “حسین رحیمی” در حاشیه بازدید از نمایشگاه طرح اقتدار، به دلجویی از او پرداخت.

شرح حال از زبان قربانی

مجروح این شرارت مقابل رئیس پلیس پایتخت چنین شرح می‌دهد: حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در حالی که خسته از محل کار خود بازمی‌گشتم، در کافی‌شاپی در حال صرف نسکافه بودم که سه نفر ناشناس پس از ورود به مغازه، به طرفم حمله‌ور شدند و زمانی که یکی از آن‌ها در تلاش بود شمشیرش را درآورد، پا به فرار گذاشتم.

قربانی ادامه داد: ما هیچ شناختی نداشتیم و درگیری هم در کار نبود، من فقط فرار می‌کردم و این سه نفر به دنبالم آمده و با سلاح سرد، سر و بدنم را مجروح کردند و در آخر متهم حاضر با یک ضربه شمشیر دستم را از مچ قطع کرد.

پای سخن قربانی خشونت اراذل پایتخت که دست خود را از دست داد

می‌خواستم دامادش کنم

پدرِ مضطربی که دقایقی قبل، دست در دست جوانش، سراغ دستِ قطع شده پسرش را از متهم که خود جوانی ۱۸ ساله است، می‌گرفت، در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: من از بیمارستان هم گله دارم؛ نصف شب پسرم را به بیمارستان رساندیم اما ساعت ۱۱ صبح عمل شد.

وی افزود: در اینترنت هم نوشته‌ شده، می‌توانید ببینید که ساعت طلایی برای پیوند دست حدود هفت ساعت است اما بیمارستان به‌خاطر پول پسرم را پذیرش نمی‌کرد. من در آن ساعت شب ۵۰ میلیون پول را از کجا می‌آوردم؟ صبح ماشینم را فروختم و طلا و هرچه بود گرو گذاشتم و جوانم ساعت ۱۱ عمل شد.

به گفته پدر قربانی،  دست قطع شده پسرش در یخ نگهداری نشده است و علاوه بر دست، تمام بدنش زخمی‌ست و به سختی لباسش را پوشانده‌اند تا در فاتب حاضر شود.

در حالی که پسر جوان همواره تاکید دارد این اتفاق بی‌دلیل افتاده است، پدرش می‌گوید: اسم این اتفاق را درگیری نگذارید؛ پسر من فقط فرار کرد. پسری که دانشگاه فرستادم، خدمتش را تمام کرد، مشغول کار شد و حالا می‌خواستم دامادش کنم، امروز به این حال و روز درآمد.

سردار رحیمی از اشد مجازات برای شروران پایتخت می‌گوید

رئیس پلیس پایتخت ضمن ابراز تاسف از این رخداد، خطاب به قربانی و پدرش گفت: بسیار از این صحنه‌ها متاثر شدم و به شما قول می‌دهم، ما به عنوان پلیس با تمام قدرت پشت شما ایستاده‌ایم. این جنایتکاران را سر جایشان می‌نشانیم و شدیدترین برخورد را با آن‌ها می‌کنیم.

وی در پاسخ به پدر مجروح که از آزادی این اراذل و اوباش با سند و به راحتی، گلایه داشت، گفت: مطمئن باشید دستگاه قضائی نیز برخورد جدی و قاطع خواهد داشت.

به گفته یکی از مسئولان پلیس امنیت فاتب به محل حادثه “جنت آباد” واقع در منطقه پنج تهران و در حوزه استحفاظی پایگاه دوم این پلیس بود

در دومین طرح “اقتدار” در سال جاری، ۱۱۰ تَن از اراذل، ۹۳ مزاحم نوامیس، پنج اوباش حامل سلاح غیرمجاز و عامل شرارت و جنایت و ۳۷ توزیع‌کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز قمار و فساد دستگیر شدند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.