stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 377958
  • 10 تیر 1400 - 19:35
0

ضعف در شبکه‌های خدمات پس از فروش

قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: ماجرای رخ داده برای یکی از مشتریان ایران خودرو که خودروی وی سرقت شده بود، حاکی از بروز ضعفهایی در شبکه‌های خدمات پس از فروش این شرکت است.
 طبق اعلام یکی از مشتریان ایران‌خودرو، خودروی وی در تاریخ ۲۷ خرداد امسال دچار سرقت و علاوه بر شکسته شدن شیشه‌ها، باتری خودرو نیز ربوده شد. باتوجه به اینکه این محصول دارای کارت طلایی بوده، مشمول گارانتی بوده است. پس از چند روز خودروی سرقتی پیدا شده و پس از تحویل آن به همراه ارسال گزارش نیروی انتظامی و کارت طلایی خودرو به نمایندگی خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، قطعات ربوده شده و آسیب دیده خودرو تامین و خسارات وارده نیز جبران شد اما نکته اینجاست که خودروی تکمیل شده به دلیل مشروط شدن تحویل خودرو به صدور مجوز سیستمی و به دلیل آنچه که قطعی سیستم اعلام شد، تا چند روز امکان تحویل نداشته است.
به گفته این مشتری، قریب به یک هفته این خودرو در نمایندگی آماده تحویل بوده است اما به سبب اینکه نمایندگی به مشتری اعلام کرده بود که سیستم‌ها قطع بوده و مجوز تحویل خودرو از سوی ایران‌خودرو هنوز صادر نشده، امکان تحویل خودرو وجود نداشته است. این در حالی است که در نتیجه پیگیری موضوع از ایران‌خودرو توسط خود مشتری، وی پاسخ شنیده است که سیستم‌ها وصل بوده و مشکلی برای صدور مجوز تحویل خودرو مشتری وجود نداشته است!
در نهایت نیز خودرو تحویل مشتری شد اما نکته اینجاست که در نتیجه پیگیریهای مستقیم این مشتری، مشکل تحویل خودرو با ارائه کارت مشخصات و کارت خودرو برطرف شد، اما تکلیف مشتریان دیگر به ویژه افرادی که شهرستان‌ها دسترسی مستقیم به ایران‌خودرو یا مراجعی برای پیگیری ندارند، در چنین مواردی چیست؟

 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.