stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 20 May , 2024
  • کد خبر : 38145
  • 11 فروردین 1399 - 19:49
0
کشف بیش از 123 کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان خراسان رضوی

کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان خراسان رضوی

کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان خراسان رضوی
فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از 123 کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان استان خراسان رضوی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در مرزهای استان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۲۳ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزبانان استان خراسان رضوی خبر داد.

سردار ماشالله جان نثار در این خصوص بیان داشت: در راستای جلوگیری از ورود مواد مخدر و برخورد قاطع با قاچاقچیان ، مرزبانان این استان با اشرافیت اطلاعاتی و طی عملیات هایی موفق شدند بیش از ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : مرزبانان طی رصد کامل مرز و انجام عملیات های جداگانه در مسیرهای ورود احتمالی قاچاقچیان مواد مخدر، موفق شدند ضمن کشف مواد ، یک دستگاه خودرو توقیف و ۱ نفر قاچاقچی را دستگیر و به مراجع قانونی تحویل نمایند.

سردار جان نثار در ادامه تصریح کرد: مرزبانان موفق شدند در محل های درگیری ۱۲۳ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک را از قاچاقچیان کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان خاطر نشان کرد: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می کنند. اما در این راستا مرزبانان خراسان رضوی همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از محموله های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.

سردار جان نثار با اشاره به اینکه بحمدالله مرزهای استان از امنیت مطلوبی برخوردارند، افزود: فرماندهی مرزبانی استان خراسان رضوی در حوزه استحفاظی خود ۸ شهرستان مرزی را دارد که در کنار مرزنشینان بوده و هستند.

وی در ادامه تصریح کرد :با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مرزبانان در کنار حراست و حفاظت از مرزها به کمک سایر نهادها آمده و کنترل ورودی و خروجی شهرستان ها و روستا های مرزی را انجام می دهند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: تب سنجی و ضدعفونی خودروها و… از اقدامات دیگر مرزبانان در این ایام است که امیدواریم با همکاری وهمدلی مردم و مسئولیان بتوانیم این مرحله را بخوبی پشت سر بگذرانیم.

هشتگ: , ,
  • منبع : ایلنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.